پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

مدیر استقلال در دربی روی برد پرسپولیس شرط می‌ بست/روایت روزنامه الرای قطر از قدم تاریخی الدحیل در تهران

https://static3.jamaran.ir/servev2/96NS2xzgo3B1/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AF+%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%AF%DB%8C.jpg

 

افشاگری عجیب میرشاد ماجدی: مدیر استقلال در دربی روی برد پرسپولیس شرط می‌بست

میرشاد ماجدی سرپرست اسبق استقلال امروز در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی دست به افشاگری بزرگی زد. ماجدی مدعی شده که یکی از مدیران #استقلال روی برد پرسپولیس در دربی شرط بندی می کرد. این افشاگری می تواند پرونده جدیدی از اتفاقات باشگاه استقلال باز کند.

 

جلسه ویژه توشاک با مدیران تراکتورسازی

اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که در تهران است فردا راهی تبریز خواهد شد تا در جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره و جان توشاک درباره آینده کاری این سرمربی ولزی و مسائل پیش آمده شرکت کند.

 

مدیر باشگاه السد قطر پیش از دیدار با استقلال

در چنین دیدارهایی هیچ چیزی معلوم نیست و ما باید نتیجه دیدار رفت را فراموش می کنیم و تنها باید برای برد وارد زمین بازی شویم.

 

مخالفت سازمان لیگ با درخواست پارس جنوبی جم

سازمان لیگ با درخواست باشگاه پارس جنوبی برای تعویق یک روزه دیدار این تیم مقابل ماشین سازی مخالفت کرد.

بر این اساس شاگردان مهدی تارتار برای دیدار با ماشین سازی ظهر روز عاشورا به سمت تبریز حرکت خواهند کرد و روز جمعه از ساعت ۱۸:۴۵ در این شهر به میدان می‌روند.

 

حمزه الصنهاجی بازیکن السد: به دنبال تکرار پیروزی در دوحه هستیم

تمام بازیکنان تیم فوتبال السد میل زیادی دارند تا پیروزی بازی رفت برابر #استقلال را در دوحه هم تکرار کنند. البته ما به اهمیت و امکان رخ‌دادن چیزهای غیرمنتظره این بازی ایمان داریم.

 

روایت روزنامه الرای قطر از قدم تاریخی الدحیل در تهران

تیم فوتبال الدحیل تنها یک قدم تا ثبت در تاریخ وجود دارد. این تیم با پرسپولیس و هوادارانش در ورزشگاه آزادی تهران مواجهه می‌شود اما امکان ثبت دهمین پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و صعود تاریخی برای نخستین‌بار به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

این بازی فقط نبرد بازیکنان نیست و یک آزمایش واقعی برای #برانکو ایوانکوویچ (سرمربی پرسپولیس) و نبیل معلول (سرمربی الدحیل) است.

 

پول تو جیبى استقلالى‌ها پرداخت شد

با توجه به حضور تیم فوتبال استقلال در قطر براى رویارویى با السد، مدیران آبى پوش به هر یک از بازیکنان و کادر فنى پول تو جیبى پرداخت کردند.

بازیکنان و اعضاى کادر فنى هر کدام نفرى ٢٠٠ دلار از مدیران باشگاه استقلال دریافت کردند.

 

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *