پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

محمد فیلی: سلمان فارسی آخرین کار زندگی‌ ام می‌ شود! +عکس

بازیگر مختارنامه گفت: زمانی که در شهر دورود، بخش پایانی سریال مختارنامه را بازی می‌کردم میرباقری به من گفت: ساخت سلمان فارسی ۱۰ سال طول می‌کشد. به او گفتم خدا را شکر می‌کنم، چون اگر این سریال ۱۰ سال طول بکشد آخرین کار زندگی‌ام در عرصه بازیگری خواهد شد.

محمد فیلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره عرصه بازیگری گفت: شرایط خوبی در عرصه بازیگری وجود ندارد و این روز‌ها اکثر همکاران من در عرصه بازیگری بیکار هستند.

وی در همین راستا افزود: واقعیت این است که هنرمندان با مشکلات متعددی روبرو هستند چراکه هر کس پس انداز داشته به دلیل نبود نقش و کار مناسب از جیب خورده و چیزی از آن باقی نمانده است به همین خاطر این روز‌ها بازیگرانی که خانه نشین شده اند به سختی زندگی را سپری می‌کنند.

آقای بازیگر: سلمان فارسی آخرین کار زندگی‌ام می‌شود! +عکس

بازیگر سریال “مختارنامه” درباره حضور بازیگران هم دوره خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: همه آثار تولیدی با وجود بازیگران جوان ساخته می‌شوند در نتیجه جایی برای بازی هنرمندان پیشکسوت همچون گذشته وجود ندارد، در حالی که وقتی بازیگران با تجربه به سنین پیری می‌رسند باید از تجربه و دانش این عده که در طول سال‌ها فعالیت اندوخته‌اند استفاده شده و در این زمینه کارشناسی شود.

فیلی با اشاره به فیلم و سریال‎های تاریخی و مذهبی که بازیگران را در همه سنین گرد هم می‌آورد بیان کرد: تعداد فیلم و سریال‌های های تاریخی و مذهبی که بتوان از بازیگران در همه سنین استفاده کرد کم شده است. در دهه اول پس از انقلاب اسلامی روند تولید سریال‌های تاریخی و مذهبی شکل گرفت و مردم دوست داشتند و دارند که کار‌های تاریخی را ببینند، بنابراین تلویزیون با توجه به این موضوع باید بودجه بیشتری برای تولید سریال‌های تاریخی و مذهبی اختصاص دهد تا به این وسیله شاهد حضور بازیگران پیشکسوت و جوان در کنار هم باشیم. متاسفانه سینما مافیایی شده و امید بازیگران تنها به تلویزیون است.

بازیگر “روزی روزگاری” درباره حضورش در سریال “سلمان فارسی” توضیح داد: در زمان ساخت سریال “مختارنامه”، داوود میرباقری درباره بازی در سریال سلمان فارسی با من صحبت کرده بود. در مقطعی اطلاع داشتم که این سریال در حال نگارش است و آخرین خبری که از سلمان فارسی داشتم این بود که عوامل در حال طراحی دکور هستند، اما هنوز برای بازی پای مذاکره ننشسته‌ایم تا قراردادی برای بازی در این سریال نوشته شود.

فیلی ادامه داد: زمانی که در شهر دورود، بخش پایانی سریال مختارنامه را بازی می‌کردم میرباقری به من گفت: ساخت سلمان فارسی ۱۰ سال طول می‌کشد. به او گفتم خدا را شکر می‌کنم، چون اگر این سریال ۱۰ سال طول بکشد آخرین کار زندگی‌ام در عرصه بازیگری خواهد شد.

وی با اشاره به بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه افزود: بازی‌های تیم ملی ایران را دیدم و به این تیم امیدوار شدم. تیم ملی ایران در برابر اسپانیا مردانه و باغیرت بازی کرد و گل هم زدیم، اما بدشانس بودیم و به دلیل آفساید گل پذیرفته نشد.

فیلی خاطرنشان کرد: بچه‌های تیم ملی فوتبال ایران از جان مایه گذاشتند و واقعا قهرمان هستند.

 

//میزان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *