سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای گروگان‌ گیری ۱۰ نفره استهبان

رئیس کل دادگستری استان فارس از آزادی و سلامت ۱۰ گروگان در حادثه گروگان‌گیری در استهبان خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از آزادی و سلامت ۱۰ گروگان در حادثه گروگان‌گیری در استهبان خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع حادثه گروگان‌گیری یکی از اشرار منطقه، تأکیدات لازم بر حفظ سلامت گروگانان حادثه در دستور کار قرار گرفت که این امر با تمهیدات و تدابیر مشترک قضایی، انتظامی و مسئولان امنیتی استان محقق شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان این که اقدامات انجام شده به آزادی گروگانان طی دو مرحله منجر شد، بیان کرد: در ساعات اولیه این حادثه پنج نفر از گروگانان و در مرحله بعد پنج نفر دیگر از آنان آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند. وی تصریح کرد: در ابتدای وقوع این حادثه دو نفر از گروگانان با اقدام گروگان گیر از ناحیه پا زخمی شدند که بلافاصله تمهیدات درمانی در نظر گرفته شد و هم اکنون مصدومان تحت درمان هستند. بقیه افراد نیز سالم به خانه های شان بازگشتند. حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان بیان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است که به منظور احقاق حقوق شکات با حساسیت ویژه دنبال می شود.

پیش‌نویس خودکار

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *