پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای‌ جسد‌ ریش‌ پروفسوری!

جسد پابرهنه جوان ۲۷ ساله ای در حاشیه جاده برزش آباد مشهد درحالی کشف شد که بررسی های پلیس برای شناسایی هویت جسد و دستگیری عامل یا عاملان رها کردن پیکر بی جان این جوان در حاشیه جاده ادامه دارد.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش خراسان، روز گذشته رهگذران و رانندگان خودروهای عبوری با دیدن جسد جوانی در حاشیه جاده روستایی برزش آباد، ماجرا را به پلیس ۱۱۰ گزارش دادند.

در پی دریافت این خبر، عوامل انتظامی با حضور در محل مذکور به حفظ صحنه حادثه پرداختند و مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. دقایقی بعد قاضی احمدی نژاد به همراه عوامل بررسی صحنه جرم عازم محل کشف جسد شد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی در این باره ادامه یافت.

جسد مربوط به جوانی حدود ۲۷ تا ۳۰ ساله بود که موهای بلند مشکی و ریش معروف به پروفسوری داشت. پیکر این جوان پابرهنه که شلوار و بلوز آستین کوتاه طوسی رنگ نیز به تن داشت و خوش تیپ به نظر می رسید با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که این جوان در مکان دیگری جان باخته و سپس فرد یا افرادی جسد را به گونه ای در حاشیه جاده انداخته اند که مورد توجه رهگذران قرار گیرد. تحقیقات بیشتر برای شناسایی هویت این جوان که آثار تزریق درمانگاهی یا تزریق با سرنگ روی اندامش نمایان بود، از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *