سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

لباس های عجیب و غریب بازیگران در حاشیه جشنواره فیلم فجر ۹۷ +تصاویر

در روز چهارم چهره هایی مانند پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده، زیبا کرمعلی، دنیا مدنی، الناز حبیبی، بهنوش طباطبایی، نسیم ادبی، صابر ابر، نازنین بیاتی، جواد رضویان و مهران غفوریان حضور داشتند که البته تعدادی از آنها شاید برای مخاطب عام چندان شناخته شده نباشند ولی در فضای مجازی، فالوئرهای فراوانی دارند؛ اتفاقی که سبب می شود برخی از آنها پوشش های عجیب و غریبی انتخاب کنند تا شاید بیش از دیگران سوژه عکاسان شوند.

روزنامه همدلی: فکری به حال لباس بازیگران بکنید+عکس

روزنامه همدلی: فکری به حال لباس بازیگران بکنید+عکس

نوید محمدزاده چندین سال است لباس های نامتعارفی می‌پوشد و صابر ابر هم انگار با کت های بلند، بیشتر احساس راحتی می‌کند، اما در میان بازیگران زن هم طراحی های منحصر به فرد و گاهی عجیب هم به وفور دیده می شد؛ طراحی هایی که به دست طراحان گران قیمت طراحی شده اما در بعضی موارد از کمترین جذابیت‌های بصری برخوردار است. اتفاقا دلیل جمع شدن فرش قرمز در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر، حواشی پیش آمده پیرامون پوشش عجیب برخی بازیگران بود که اعتراضات گسترده‌ای را به دنبال داشت.

روزنامه همدلی: فکری به حال لباس بازیگران بکنید+عکس

احترام به مهم‌ترین فستیوال سینمایی

هر چند انتخاب پوشش در چارچوب شرع و عرف، امری شخصی است، ولی به نظر می رسد حضور در معتبرترین جشنواره ملی سینمای ایران نیازمند رعایت حداقل هایی است تا شان و اعتبار از دست رفته خود را بازیاید. اسکار به عنوان بزرگترین اتفاق سینمایی جهان، پر مخاطب ترین و جذاب ترین فرش قرمز دنیا را دارد ولی به ندرت بازیگرِ مردی را می بینیم که لباسی به غیر از کت و شلوار رسمی بر تن کند، زنانِ بازیگر هم هر چند آزادی عمل بیشتری نسبت به هنرمندان ایرانی برای انتخاب پوشش دارند، اما از قواعدی نانوشته پیروی می کنند.

روزنامه همدلی: فکری به حال لباس بازیگران بکنید+عکس

به طور مثال «لیدی گاگا»، خواننده و بازیگر نامدار آمریکایی که به پوشیدن لباس های عجیب شهره است و حتی سابقه بر تن کردن لباسی از جنس گوشت خام گاو را دارد، اما در مراسم مهم سینمایی، لباس های معقولانه تری از کُمدش برمی‌دارد. در ایران اما انگار هر چه نامتعارف تر لباس بپوشی و عجیب تر در جشنواره ظاهر شوی، جذابیت بیشتری برای عکاسان داری و طبیعتا شهرت فراوانی در فضای مجازی کسب خواهی کرد.

روزنامه همدلی: فکری به حال لباس بازیگران بکنید+عکس

روزنامه همدلی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *