پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

قفل نمایش فیلم سامان مقدم سرانجام باز می‌ شود؟

مرتضی شایسته تهیه‌کننده‌ی فیلم سینمایی «صد سال به این سال‌ها» (به کارگردانی سامان مقدم) به کات کفت: «مدتی است در حال برنامه‌ی‌ریزی برای اکران اینترنتی «صد سال به این سال‌ها» هستم تا سرانجام این فیلم توسط مردم دیده شود. به نظرم «صد سال به این سال‌ها» هنوز زنده و سرحال است و هیچ مشکلی هم برای پخش و اکران ندارد. هرکس این سال‌ها این فیلم را دیده تعجب کرده از توقیف طولانی‌مدت‌اش.

قفل نمایش فیلم سامان مقدم سرانجام باز می‌ شود؟

شایسته در مورد پروانه‌ی نمایش «صد سال به این سال‌ها» گفت: پروانه‌ی نمایش این فیلم قبلا صادر شده بود. با این حال مدتی قبل از سازمان سینمایی درخواست کردم که پروانه‌ی نمایش این فیلم را تمدید کند و امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد تا ما آماده‌ی اکران اینترنتی این فیلم شویم.

شایسته همچنین اذعان داشت: با توجه به قصه و موضوع این فیلم، و همچنین با توجه نقش‌آفرینی درخشان آقای پرستویی، فاطمه معتمدآریا و آقای کیانیان، شک ندارم اکران اینترنتی «صد سال به این سال‌ها» با استقبال مردم مواجه خواهد شد. به خصوص که این فیلم اثری پیرامون همبستگی و اتحاد هم عشق به وطن است. به همین خاطر بر این نظرم که این فیلم هیچ‌وقت کهنه نمیشود، زیرا همبستگی عشق به وطن هیچ‌وقت کهنه نخواهد شد.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *