پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

قتل‌ عام خانوادگی در غرب تهران

 مرد جوان به اتهام نقش داشتن در قتل‌عام اعضای خانواده پسرخاله‌اش در برجی در غرب تهران بازداشت شد.

قتل‌ عام خانوادگی در برج

به گزارش  جام‌جم، ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح دیروز، زنی به پلیس ۱۱۰ زنگ زد و خبر از جنایتی در آپارتمان واحد ۷۶ برج سپید در اشرفی اصفهانی پایتخت خبر داد و ماموران کلانتری باغ فیض برای بررسی ماجرا آنجا حاضر شدند. ماموران وقتی به طبقه هفتم رفتند، متوجه رد خون از مقابل در آپارتمان تا آسانسور شدند. پس از ورود به خانه ابتدا با جسد مرد ۴۰ ساله که با ضربه‌های چاقو کشته شده بود رو‌به‌رو شدند. جسد دختر شش ساله خانواده در پذیرایی قرار داشت که با شش ضربه چاقو کشته شده بود. در ادامه پیکر غرق در خون مادر ۳۷ ساله نیز در راهروی اتاق خواب پیدا شد که با هشت ضربه چاقو کشته شده بود.
موضوع قتل‌عام خانوادگی به عباس بخشوده، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و او همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شد. سرایدار افغان به بازپرس جنایی گفت: پسر‌خاله مرد صاحبخانه در این ساختمان ساکن است. او با من تماس گرفت و خواست به طبقه هفتم بروم و خون مرغی که مقابل خانه پسر‌خاله‌اش ریخته شده است را پاک کنم. وقتی به مقابل خانه آمدم با ماموران رو‌به‌رو شدم.
زن همسایه که شاهد قتل بود نیز گفت: صدای مشاجره و درگیری از خانه همسایه شنیدم و وقتی بیرون آمدم، پسر‌خاله مرد همسایه را دیدم که با چاقو ضربه‌ای به شکم همسایه زد و با تهدید من، در را بست.
ماموران دوربین مداربسته برج را بازبینی کردند که معلوم شد در زمانی که قتل رخ داده پسر‌خاله مقتول وارد ساختمان شده و ساعتی بعد، با سوارشدن به خودروی سراتوی خود بیرون رفته است.
ماموران پارکینگ برج را بررسی کرده و با آثار خون روی دیواره پارکینگ رو‌به‌رو شدند. تحقیقات در این باره ادامه داشت که تنها مظنون، قتل هنگام ورود به برج دستگیر شد.  اومدعی است: «امروز قرار بود با پسرخاله‌ام برای تنظیم سندی به دفترخانه برویم، اما هر چه در زدم پسر‌خاله‌ام در را باز نکرد. با لکه‌های خون مقابل در رو‌به‌رو شده و از سرایدار خواستم آنجا را تمیز کند.»
با توجه به این‌که شواهد حکایت از قتل به دست او دارد، با دستور قضایی بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *