جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

قالیباف: فرقی ندارد ترامپ رئیس جمهور شود یا بایدن

رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور:اگر مردم را فراموش کنیم، شکست می‌خوریم و اگر به توان آنها باور داشته باشیم و کار را به آنها واگذار کنیم، پیروزی حاصل خواهد شد.

قالیباف: فرقی ندارد ترامپ رئیس جمهور شود یا بایدن

نباید به این شکست های حقوقی و سیاسی آمریکا دلخوش باشیم و فراموش کنیم که دشمن ظالم ما در صورت ادامه یافتن برخی غفلت ها گام به گام در تشدید تحریم ها جلوتر می آید تا به نظام تحریم ها شکل جدیدی دهد.

تجربه این مدت نشان داده است که هر گاه در برابر اقدامات خصمانه آمریکا منفعل عمل کردیم، فشار تحریمی بیشتری به معیشت مردم وارد شده است.

ضروری است که با اقدامات فعالانه، هوشمندانه و موثر اجازه نداد که بیش از این به مردم عزیزمان فشار بیشتری وارد شود.

ضروری است کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، پس از شکست مفتضحانه آمریکا در زمینه حقوقی و سیاسی، حرکت های یک جانبه آمریکا که مورد اعتراض دیگر کشورهای جامعه بین الملل است را رصد و اقدامات متقابل لازم را برای صیانت از منافع مردم با جدیت پیگیری و به صحن علنی مجلس ارائه دهند.

وظیفه ما آن است که مردم را قوی کنیم و مساله مردم ما ناکارآمدی در اداره کشور است و مساله آنان شرایط سخت معیشتی است و مساله مهم دیگر آنان حمایت نشدن اقتصادی است و ما نباید کشور و معیشت مردم را معطل غرب کنیم.

اینکه ترامپ رئیس جمهور شود یا بایدن هیچ فرقی در سیاست اصلی ضربه زدن به ملت ایران حاصل نخواهد شد پس لازم است روی قوی شدن ملت ایران تمرکز کنیم و پیروزی واقعی را زمانی اعلام کنیم که اقتصاد و مردم ما قوی شده باشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *