پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

فیلم اصغر فرهادی تابستان امسال رونمایی می‌ شود؟

ورایتی خبر داد که «قهرمان» اصغر فرهادی یکی از فیلم‌هایی است به کمیته انتخاب فیلم‌های جشنواره فیلم کن ارائه شده تا احتمالا فیلم تازه فرهادی تابستان امسال رونمایی شود

در این گزارش آمده:«بعد از یک سال لغو شدن کن، این فستیوال قرار است تابستان امسال دوباره برگزار شود، و فیلمسازان مولف، کارگردانان زن و ستارگان بزرگی هم قرار است در این فستیوال حاضر باشند.

از جمله «گزارش مخابره شده فرانسوی» وس اندرسون با لشگری از بازیگر مشهور و «همراه رسمی» یک کمدی اسپانیایی با بازی آنتونیو باندراس و پنه‌لوپه کروز.
چند فیلم هم احتمالا از فستیوال کسنل شده ی سال قبل به امسال منتقل بشوند از جمله «سه طبقه» نانی موراتی و «بندتا» پل ورهوون و «مموریا» اولین فیلم انگلیسی زبان اپیچاتپونگ ویراستاکول با بازی تیلدا سوئینتون.

آثاری از برندگان کن هم به احتمال زیاد در بخش مسابقه باشند «مثلث ناراحتی» روبن اوستلوند با بازی وودی هارلسون، «پاریس، منطقه ۱۳» ژاک اودیار و «قهرمان» اصغر فرهادی که خلاصه داستان آن هنوز مشخص نشده، همه آثاری هستند که برای کمیته انتخاب فیلم‌ها فرستاده شده اند.

احتمالا فیلمسازان زن هم در کن هم زیاد است، ژولیا دوکورنو کارگردان «RAW» احتمالا با فیلم «تیتانه» به کن خواهد آمد، همچنین کلر دنی هم در آخرین همکاری‌اش با ژولیت بینوش با « Feu» به کن خواهد

فیلم اصغر فرهادی تابستان امسال رونمایی می‌ شود؟

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *