سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

فرار دختر جوان از خانه به سبک فیلم های هالیوودی برای ازدواج با پسر افغان

دخترنوجوان که بعداز دوستی اینستاگرامی با پسر افغان به سبک فیلم‌های هالیوودی از خانه فرارکرده بود ،بعد از بازگشت از افغانستان همراه پسر جوان دستگیر شدند.  

فرار دختر جوان از خانه به سبک فیلم های هالیوودی برای ازدواج با پسر افغان

به گزارش  جام جم، اوایل فروردین امسال مردی با حضور دردادسرای جنایی  تهران شکایت کرد که دخترش از خانه فرارکرده و  ناپدیدشده است.
با دستور قضایی ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران جست‌وجوها را برای یافتن این نوجوان آغاز کردند تا این‌که پی‌بردند دختر جوان نیمه شب با بستن چند ملحفه به هم از پنجره اتاقش فرار کرده است.ماموران در ادامه، تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند او از هفت ماه پیش  باپسری ۲۰ ساله که ازاتباع افغان بوده دوستی اینستاگرامی آغاز کرده و با ابراز علاقه به یکدیگر در صدد ازدواج با هم بودندکه با مخالفت خانواده دختر رو به روشدند. پسر ۲۰ ساله  تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و زمانی که برای دستگیری او   به محل کارش رفتند، معلوم شد   او آنجا را ترک کرده و   همکارانش از  او بی خبر بودند.با فرار مرموز پسر جوان و دختر نوجوان جست‌وجوهای پلیسی  در  این باره  ادامه پیدا کرد تا این‌که ماموران  به اطلاعاتی دست یافتند که نشان  می‌داد آنها  به افغانستان  گریخته اند. تلاش ها برای بازگرداندن  دختر نوجوان و بازداشت پسر ۲۰ ساله ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش  ماموران  به سرنخ‌های  جدیدی دست یافتندکه   نشان  می داد آنها  به ایران  برگشته  ودرخانه یکی از اقوامشان  ساکن شده‌اند. دختر نوجوان وپسر مورد علاقه‌اش پس از دستگیری  برای تحقیقات به  پلیس  آگاهی تهران منتقل شدند. شهروز  ۲۰  ساله  به ماموران  گفت: کارم گچکاری ساختمان است. من و دختر نوجوان ایرانی هفت ماه پیش در اینستاگرام با هم دوست شدیم و همین علاقه مان باعث شد تصمیم به ازدواج بگیریم. اما خانواده اش مخالف  این ازدواج بودند و در آخرتصمیم گرفتیم  او به سبک فیلم‌های هالیوودی ازخانه شان فرارکند تا با هم پنهانی ازدواج کنیم.   وی افزود:بعد از آن ‌که دختر مورد علاقه‌ام فرار کرد و نزدم آمد به دفترخانه اتباع  افغان دریکی از محله های ورامین رفتیم و او را  به جای یک عروس افغان جا زدیم وتوانستیم با هم ازدواج کنیم. مدتی در افغانستان بودیم اما بعد از بازگشت به ایران دستگیر شدیم. این در حالی بود که  دختر نوجوان نیز می‌گفت علاقه زیادی به این پسر افغان دارد و حاضر به جدایی از او نیست. برای پسر افغان قرارقانونی صادر و عروس ۱۶ساله تحویل خانواده‌اش شد.

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. خب دختره حتماًدوسش وبهتره که پدرومادرش رضایت بدن به ازدواجشون تایک ماجرای دیگه مثل رومینا اتفاق نیفتاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *