سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ آذر ماه ۹۷

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ آذر ماه ۹۷

فال روزانهفال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز مشتاق هستید تحت هر شرایطی که باشد پاشنه کفش تان را بکشید و کار کاملا خارق العاده ای انجام دهید، اما زیاد هم مایل نیستید که از زمینه اصلی که تا به حال در آن کار می کردید غافل شوید. شما تا به حال از کارهای ناتمامتان عقب نگه داشته شده بودید و قادر نبودید که وظایف خود را کامل کنید. اجازه ندهید که سرخوردگی بر شما غلبه کند. عصبانی شدن چاره کار شما نیست و  شما یا هیچ کس دیگری را خوشحال تر نمی کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما با اقتدار می گویید که  مایل هستید با وجود همه محدودیت هایی که اخیرا برای شما ایجاد شده اند کار کنید. شما می دانید که پیروی از قوانین کار خوبی است،‌ اما به نظر می رسد دست خودتان نیست اگر گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرید. ممکن است احساس کنید که محدودیت ها دست شما را بسته اند و دوست دارید که آنها را به کناری پرتاب کنید. اما امروز زیاد تلاش نکنید و موقعیت ها را خراب نکنید شاید آنها به آن بدی که فکر می کنید نباشند.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز کارهای شخصی زیادی دارید، حتی اگر کارهای دیگری هم داشته باشید اولویت با مسائل شخصی تان است. اگر در محل کار هم به شما مرخصی بدهند ولی شما مایل نیستید که آن روز را به استراحت بپردازید و دوست دارید که وظایف خود را در قبال خانواده تان انجام دهید. وقت تان را برای گول زدن رئیس یا شریک تان تلف نکنید. به جای اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود زرنگی کنید،‌ فقط کافی است یک قدم کاری بردارید و راهی که می دانید بهترین است را ادامه دهید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر امروز کسی شما را مجبور به کاری کند شما احساس ناراحتی و ناخشنودی خواهید کرد، مشکل این نیست که هیچ کس انتظاری از شما ندارد، مسئله این است که شما بیش از آنکه دیگران فکر می کنند توانایی دارید. اما اگر شما توانایی ها و محدودیت های خود را نشناسید مشکلات تان بیشتر خواهد شد. از این شکایت نکنید که من نمی توانم عوض شوم، تغییر برایم سخت است! که این نارضایتی و شکایت شما از زندگی فقط اوضاع را بدتر می کند. به جای آن، اجازه دهید که دیگران بدانند که شما دارید چکار می کنید و بعد از آن بهترین کاری که می توانید انجام دهید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز احتمالا یک خرج غیر منتظره برایتان بوجود خواهد آمد و آن وقت است که شما می فهمید که موقعیت مالی تان ناپایدار شده و باید برای آن فکری بکنید. اگر تعادل خرج و دخل تان بهم خورد ناراحت و تسلیم این موقعیت نشوید . این مشکلات و پیشامدهای اخیر موقت و زودگذر است و اگر چه ممکن است یک راه حل بلند مدت برای زمان کوتاهی جواب بدهد،‌ اما باید فردا یک تصمیم فوری برای این مشکل خود بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است شما امروز احساس کنید به یک توپ بیلیارد تبدیل شده اید چرا که تجربه ای را به خاطر موقعیت دیگری خراب کرده اید. شاید دوست نداشته باشید که برنامه ها و نقشه هایتان را برای کسی توضیح دهید. در عوض، باید تغییرات برنامه کار خود را برای خود تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید خود را با تغییرات محیط تطبیق دهید. بگذارید این اتفاقات خوشایند یک روز دشوار را برای شما به یک روز پر از هیجان تبدیل کنند و شما را غافلگیر کنند.

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز ممکن است نسبت به دیگران اوقات دشوارتری را تجربه کنید چرا که شما افکار و احساسات تان را فقط برای خودتان نگه می دارید و آنها را با کسی تقسیم نمی کنید.شاید دلیل این سکوت و درون گرایی شما این باشد که می ترسید مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. به جای اینکه در تجزیه و تحلیل رفتار خود و دیگران غرق شوید و مدام به دنبال این باشید که اعمال خود را نزد دیگران موجه جلوه دهید،حقیقت را افشا کنید. شاید شما با رفتار پرخاشگرانه خود دیگران را متعجب کنید اما می توانید با اینکار نگرانی های تان را تخلیه کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید،‌ پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال،‌ درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند،‌بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست.

فال روزانه متولدین آذر ماه

ممکن است امروز مایل باشید که کار را کنار گذاشته و به دنبال کمی لذت و تفریح باشید و بخواهید بخش های هیجان انگیز زندگی را هم تجربه کنید. اما توجه داشته باشید که به خاطر این تاخیر ممکن است وظایف و مسئولیت هایتان سنگین شده و شما را دیرتر به هدف برساند. این می تواند برایتان دلسرد کننده باشد،‌اما مطمئن باشید که  اوضاع همیشه همینطورباقی نمی ماند. پس بهتر است اول شروع کنید وظایف تان را کامل و با دقت انجام دهید و بعد از آن ؛‌مطمئن باشید که زمان کافی برای تفریح و لذت بردن از زندگی  خواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی ماه

کار دشواری که شما را نگران و مضطرب کرده ممکن است امروز فورا حل نشود، اما حتما آن را در اولویت کاری تان بگذارید و فراموش نکنید که باید حتما آن را به پایان برسانید. فکر نکنید که دیگران به کارهایی که می کنید توجهی ندارند؛ آنها خودشان گرفتاری های زیادی دارند و شاید آن طور که شما لیاقت اش را دارید شما را تایید و تشویق نکنند. اجازه ندهید این موضوع باعث شود شما از راه اصلی خوددر زندگی باز بمانید و راه شما هم این است که باید بر دانش خود بیفزایید و از همین الان هم شروع کنید؛ پاداش و مزد واقعی شما در راه است!

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز سر و کله زدن با موسسه های مالی استرس زیادی به شما وارد خواهد کرد، اما هنوز هم نمی شود برای فرار از این حالت راه آسانی پیدا کرد. پشت گوش نیندازید؛ اگر کارهای زیادی دارید که باید انجام شوند،‌ همین الان شروع کنید؛‌ نگذارید دیر شود! به یاد داشته باشید که الان زمان تفریح نیست. با این وجود،‌مدیریت پول و درست انجام دادن وظیفه تان می تواند امنیت شغلی را برایتان به ارمغان بیاورد و شما را در سرازیری زندگی بیندازد.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

روابط شما با رئیس تان یا هر شخص دیگری که بخواهد روی شما و افکارتان کنترل داشته باشد به آن آسانی و بی دردسری که شما دوست دارید ،‌ نخواهد بود. اگر چه شما برای آن کسی که قدرت را در دست دارد(رئیس تان!) احترام قائل هستید اما دوست دارید که از زیر این فشار و کنترل درآیید . اما بدون اینکه مهارت های لازم را بدست آورید برای تان دشوار خواهد بود این کار را بکنید و وظایف جدیدی را از رئیس تان قبول کنید. پای اهداف خود بایستید؛ اگر فقط برای اینکه بخواهید بی دغدغه و آسوده زندگی کنید، از اهداف تان صرف نظر کنید، مجبور می شوید به زودی باز برای رسیدن به همان هدف ها تلاش کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *