پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

علاقه ی عجیب این زن به آفریقا سوژه شد! +تصاویر

یک مدل و مهماندار هواپیمای آلمانی به نام «مارتینا بیگ» در فضای مجازی جنجالی شد.

تابناک باتو نوشت : او رنگ پوست خود را از سفید به رنگ تیره سیاه تغییر داده است. مارتینا با تزریق مواد حاوی رنگدانه های پوست (ملانین) می خواست تا به گفته ی خودش به یک “زن آفریقایی سیاه پوست” تبدیل شود

یک مدل و مهماندار هواپیمای آلمانی به نام «مارتینا بیگ» در فضای مجازی جنجالی شد. او رنگ پوست خود را از سفید به رنگ تیره سیاه تغییر داده است.  مارتینا با تزریق مواد حاوی رنگدانه های پوست (ملانین) می خواست تا به گفته ی خودش به یک “زن آفریقایی سیاه پوست” تبدیل شود.

 

او جراحی های زیادی در لب و بینی و سایر اعضای بدن انجام داده است اما با این حال می گوید:  ” بینی ام با رنگ جدیدم همخوانی ندارد تصمیم گرفته ام آن را  تغییر بدهم در واقع  باید بینی و لبهایم از آن چیزی که الآن هستند  پهن تر شوند…” در حال حاضر او تغییرات زیادی در خودش ایجاد کرده و رنگ چشم های او قهوه ای و پوستش تیره شده اند و لباس های سنتی و مرسوم زنان آفریقایی را می پوشد و قصد دارد به آفریقا سفر کند. او می گوید توجهی به انتقادات ندارم و سعی می کنم تا با مهاجران آفریقایی ساکن آلمان در ارتباط باشم.

 

مارتینا بیگ در یک برنامه ی تلویزیونی گفت این کار را به خاطر جلب توجه کسی انجام نداده بلکه برای خودش انجام داده است. او در این برنامه که با همسرش حاضر شده بود گفت: “من یک سیاه هستم و این نژاد من است!!”  این مدل آلمانی تصمیم دارد تا تبدیل شدن صد در صدی به یک زن سیاه پوست به جراحی ها و تزریق ملانین ادامه بدهد. البته این نخستین بار نیست که او می خواهد تغییر شکل بدهد چند سال پیش هم تلاش های خود را برای تبدیل شدن به عروسک باربی به کار بسته بود اما حالا در جستجوی چهره و ظاهر جدید دیگری می باشد!

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *