چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

عضو هیات داوران جشنواره فجر درباره دلیل نامزد نشدن هدیه تهرانی

سیدجمال ساداتیان (داور جشنواره سی و نهم فجر) در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه سینمامعیار درباره دلیل نامزد نشدن هدیه تهرانی گفت:«وقتی شما سه تا پنج نامزد بیشتر نمی توانید معرفی کنید، و با ۸-۹ نامزد خوب مواجه می شوید این اتفاقات می‌افتد. طبعا در این شرایط یک عده را با فاصله خیلی کمی باید کنار گذاشت.در هیات داوران اختلاف سلیقه‌‌هایی وجود داشت اما در شرایط مساوی بحث سر این بود که به بازیگرهای جدید فرصت داده بشود تا شاید این تشویق‌ها برای آینده‌شان کارساز باشد.

خانم تهرانی همینطور جلوی دوربین راه برود ابهت و عظمت دارد و کارش را بلده ولی اینکه جوانی پیدا شده و برای اولین بار چنان بازی کرده که اصلا بازیش حس نمی‌شود یا یکی دوتای دیگر جوانانی بودند که استعداد‌هایی داشتند که اگر به آنها فرصت داده می‌شد حتی در حد نامزد شدن ممکن بود برای آینده‌شان مفید واقع بشود.

آرای خانم پسیانی و خانم افشار برای سیمرغ برابر بود. خانم پسیانی در «یدو» بیشتر از سنش یک نقش بومی جنوبی را بازی کرده و رای‌ها در این بخش خیلی نزدیک و تصمیم گیری بسیار سخت بود. هر دو هفت رای داشتند و دلمان می خواست هر دو انتخاب بشوند و خیلی نزدیک بودند و هرکدام را حذف می‌کردیم خیلی اجحاف بود و بر اساس آیین‌نامه هم نشد به هر دو سیمرغ بدهیم»

https://www.dustaan.com/files/uploads/2019/04/%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *