سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶ قبل از ظهر به وقت تهران

طرز تهیه بیسکوییت ساده به سبکی خوشمزه در خانه

در این بخش از محله آشپزی دوستان قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با طرز تهیه بیسکوییت ساده به سبکی خوشمزه و متفاوت آشنا کنیم.

مواد لازم برای تهیه بیسکوییت :

ارد قنادی سیصد و پنجاه گرم
پودر قند صد گرم
کره صد و پنجاه گرم
تخم مرغ یک عدد
نمک و وانیل کمی

طرز تهیه بیسکوییت ساده به سبکی خوشمزه در خانه

ارد و پودر قند رو با هم مخلوط کنید,الک کنید و با نمک تو غذا ساز بریزید یه هم که زد,کره خورد شده که سرده و تازه از یخچال در آوردیم رو هم میریزیم توش و مخلوط میکنیم تا به شکل خوردهنون در بیاد,بعد یه دونه تخم مرغ و وانیل رو هم اضافه میکنیم و دوباره هم میزنیم بعد برش میداریم و تو کاسه میریزیم و خیلی کم با ورز دادن یه خمیر یه دست و صاف که به دست نمیچسبه درست میکنیم فقط دقت کنید خیلی کم ورز بدید بعد تو کیسه فریزر بزارید و به مدت یه ربع تا نیم ساعت تو یخچال قرار بدید,بعد لای دو تا نایلون با وردنه بازش کنید به اندازه نیم سانت ,قالب بزنید و بزارید تو فر با دمای ۱۵۰درجه چک کنید وقتی زیرش پخت طلایی شد یعنی بیسکوییتتون اما دست در بیارید بزارید خنک بشه بعد نوش جان کنید.

نکته:من اول کره رو به قطعات مربعی کوچیک خورد میکنم بعد میزارمشون یخچال و دقیقا زمانی که میخوام ت! موادم بریزم از یخچال درشون میارم و اضافه میکنم.

اینبار هم بدون غذا ساز درست کردم و تمام مراحل رو با دست انجام دادم به اینصورت که با نوک انگشت ها باید کره و ارد و پودر قند با هم مخلوط بشن و خیلی سریع انجام بدید تا گرمای دستتون باعث خراب شدن و روغن پس دادن خمیر بیسکوییتتون نشه.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *