سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

انتقادات شدید و عجیب شهره قمر از ترانه علیدوستی

شهره قمر، ترانه علیدوستی و هنرمندان دیگری که به گفته‌ی او «تابوشکنی کنند و به فرهنگ ایرانی اسلامی مهدوی» توهین کنند را تهدید کرد که «میفرستمش جایی که روزی هزاربار مرگشو از خداوند متعال آرزو کنه»

این بازیگر جوان، ترانه علیدوستی را «اغتشاشگر، جاسوس و برانداز نظام» نامید و او و دخترش را تهدید کرد.

یکی از بازیگران خانم سینمای ایران به نام شهره قمر بتازگی در استوریهای اینستاگرامش با لحنی  عجیب ترانه علیدوستی و دخترش را تهدید جانی کرد ! این در حالیست که برخی از کاربران فضای مجازی این کار وی را تلاش برای افزایش فالور میدانند !

شهره قمر بازیگر سینما در ۱۲ مهر سال ۱۳۷۲ در کردستان متولد شده است.بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در نقش زنی اغواگر به نام فرشته در فیلم سینمایی انعکاس شروع کرد.

بسیاری از مخاطبان شهره قمر اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را به خاطر گریم های متفاوتش« دختر هزار چهره سینما » می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است.

شهره قمر بازیگری را از سال ۱۳۸۸ زمانی که نوجوان بود آغاز کرد.اولین حضورش در سینما در فیلم سینمایی «انعکاس » بود ، او در این فیلم نوجوانی بود که توانست در قالب زنی اغواگر بنام «فرشته » بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد

 

منبع : شمانیوز

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. علیدوستی و براندازی خخخخخ …..چه غلظت جاسووس …
    سلام اکثر هنرپیشگان رها در آغوش شیطان که در جمهوری اسلامی قدکشید ه اند و صاحب شهرت شدند بدانند این بی انصافی ست که در امنیت و آرامشی که با شهادت بهترین فرزندان این کشور در مرزهای درونی و بیرونی ایران عزیز و نظام مقدس برای همه فراهم کرده اینها به شهرت رسیدند. آنها جان خود را باختند و اینها عفت و شرف خود را به بازی گرفتند و در آغوش کارگردانان و هنرپیشگان بهه یک چهره دروغین پاک و معصوم بدل شدند حالا چه شده که برانداز کل نظام شده آند بروید در خفا و آشکار در لجنزار خود زندگی کنید کسی باشما خوک‌های ملعبه ی کارگردانها و … کاری ندارد.
    ای مگس عرصه شیران نه جولانگه تست
    عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *