پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

«شنای پروانه» پرفروش‌ترین فیلم اکران آنلاین شد

شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی و با بازی امیر آقایی ، جواد عزتی و طناز طباطبایی در اکران آنلاین به فروش بالای ۴ میلیارد تومان دست یافت.

«شنای پروانه» پرفروش‌ترین فیلم اکران آنلاین شد

فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از چهار میلیارد تومان لقب پرفروش ترین فیلم اکران آنلاین را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو و نماوا، آخرین ساخته محمد کارت، به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها ۱۷ روز از اکران آنلاین خود با فروش بالای چهار میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست. این در حالی است که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست‌به‌دست می‌شد که با وجود این ثبت چنین رکوردی قابل توجه است.
پیش از این، فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» رکورددار فروش آنلاین سینمای ایران بود. به این ترتیب «شنای پروانه» که اکران آنلاین را از ۱۱ فروردین آغاز کرده بود در کمتر از ۲۰ روز به این رکورد دست یافته است. فیلم‌های سینمایی «خروج»، «زیر نظر»، «طلا»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «لتیان»، «بی‌حسی موضعی»، «حکایت دریا» و «بنفشه آفریقایی» در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *