سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

شفر با آمار جواب پیشکسوتان را داد!

وینفرد شفر از هفته نهم لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشست و توانست موفقیت های بسیار زیادی از جمله بالا آوردن تیم از رده های پایین جدول و رساندن به جمع مدعیان، فینالیست کردن استقلال در جام حذفی، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ساختن یک تیم جذاب برای هواداران و… را به ارمغان بیاورد.

نکته مهمی در عملکرد شفر وجود دارد که نمی توانیم به سادگی از کنارش عبور کنیم. مرد آلمانی موفق شد در ۱۰ بازی آخر استقلال در لیگ برتر، ۸ پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست را در کارنامه اش بگنجاند.

در این ۱۰ بازی آخر، استقلال توانست ۲۴ گل وارد دروازه حریفانش کند و تنها ۸ گل دریافت کرد. آنها در همین ۱۰ بازی، ۲۵ امتیاز به داشته های شان اضافه کردند و حالا در لیگ برتر هم صاحب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.

البته آنها شانس دارند تا با شکست دادن خونه به خونه بابل، قهرمان جام حذفی شده و به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بروند بدون آن که لازم باشد راهی پلی آف شوند.

وینفرد شفر توانست با همین آماری که می بینید، یک تیم قرص و محکم را بسازد. تیمی که دل هواداران استقلال را به آینده و سال های بعد نیز گرم می کند./خبرآنلاین

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1396/12/19/854195_688.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *