چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

شخصیت‌ ها در چهلمین جشن پیروزی انقلاب چه گفتند؟

بدون تردید حماسه‌سازان چهلمین جشن پیروزی انقلاب مردم هستند اما مسئولان هم به صف گسترده حماسه‌سازی ملت در جشن تکریم انقلاب اسلامی پیوستند و همصدا با آن‌ها بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری، تجدید پیمان کردند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/11/12/139511121835327279861104.jpg

انصاری: حضور مردم در راهپیمایی همانند حضور رزمندگان در میدان جنگ است

حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز و مجمع تشخیص مصلحت نظام طی گفت‌وگوی با اشاره به حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: اینکه مردم ایران، هیچ‌گاه انقلاب خود را فراموش نمی‌کنند و برای شرکت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که یک جشن ملی، اسلامی و انقلابی است شرکت می‌کنند، یک پیروزی بزرگ برای مردم ما محسوب می‌شود.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برای تقدیر از روح بلند صدهاهزار شهیدی است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند؛ امروز ما در یک جنگ نابرابر قرار داریم و به نظرم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند حضور در جبهه‌های جنگ برای دفاع از ایران و انقلاب اسلامی است.

انصاری گفت: امروز دشمن، وحدت، هبستگی و شکوه ملی ایرانیان را می‌بیند و متوجه می‌شود که انسجام ملی ایرانیان را خدشه‌دار کند.

عارف: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به تحریم‌های ظالمانه است

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان می‌دهد که مردم ما خودشان صاحب انقلاب هستند و برای دفاع از انقلاب همیشه درصحنه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تضمین‌کننده اهداف عالی انقلاب است، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب، تضمین می‌کند که ما در مسیر انقلاب باید با قدرت بیشتری حرکت کنیم.

عارف همچنین گفت که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت ایران و البته تحریم‌های ظالمانه آنهاست.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *