سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

«سیزده شمالی» جایگزین «شهرزاد» می شود!

مسابقه «سیزده شمالی» از ۴ تیر در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

http://www.beytoote.com/images/stories/news/97/03/97-03-20enew1047.jpg

به گزارش بانی فیلم، پس از پایان پرحاشیه «شهرزاد» یک مسابقه خانگی جایگزین آن می شود.

«سیزده شمالی» عنوان مسابقه ای به کارگردانی علیرضا امینی است که تیر و مرداد سال گشذته تصویربرداری آن انجام شد و پیش از این قرار بود در اسفند سال گذشته توزیع شود که به تیرماه موکول شد.

این مسابقه بین دو گروه a , b برگزار می شود که دو گروه از بازیگران آقا و خانم به مصاف هم می روند.
کامبیز دیرباز، محمد رضا هدایتی، هادی کاظمی و امیرحسین آرمان در یک گروه قرار دارند و لیلا اوتادی، سحر قریشی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری در یک گروه دیگر قرار دارند.

این در حالی است که سارا منجزی به عنوان نریتور در این مسابقه حضور دارد و حمید گودرزی اجرای این مسابقه را برعهده دارد. ضمن اینکه مهدی طارمی، سینا شعبانخانی و برادران هادی کاظمی مهمان این مسابقه شدند.

رقابت در این مسابقه کمدی که فضای فانتزی دارد، براساس توانایی فیزیکی و جسمانی و دانش و هوش انجام می شود و در ۹ قسمت در بهشهر و خارج از فضای استودیو تولید شده است. گرچه پیش تولید فصل دوم این مسابقه نیز با عنوان «سیزده جنوبی» در حال انجام است و احتمالا توسط علیرضا امینی کارگردانی خواهد شد.

عوامل اصلی این مسابقه عبارتند از: کارگردان: علیرضا امینی، نویسنده: هادی دیباجی، تهیه کننده: رضا جاپلقی، سرمایه گذار: محمدرضا صدری مهر، تدوین: زهره احمدی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *