چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

سوختن مرد جوان حین پر کردن سیلندر گاز +تصاویر

بی‌احتیاطی مرد جوان در پر کردن و شارژ مجدد سیلندر گاز سفری در کنار آبگرمکن باعث شعله‌وری و بروز آتش‌سوزی شد.

خبرگزاری تسنیم: ۵۸ دقیقه از بامداد امروز با اعلام گزارش آتش‌سوزی منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، نیرو‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۵ و ۳۷ را به محل حادثه در شهرک مسعودیه، انتهای خیابان شهید قدیانی، جنب پمپ گاز اعزام کردند.

حمیدرضا صفوی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزام شده درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بی‌احتیاطی مرد جوان در پر کردن و شارژ مجدد سیلندر گاز سفری در کنار آبگرمکن باعث شعله‌وری و بروز آتش‌سوزی شده بود.

وی ادامه داد: بر این حادثه، شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به داخل منزل مسکونی بود که آتش‌نشانان به سرعت برق و گاز ساختمان را قطع کردند، با کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد حیاط ساختمان شدند و مرد جوان را به همراه یک بانوی سالخورده به خارج از محل حریق منتقل کردند.

این فرمانده آتش‌نشانان تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از خاموش کردن آتش، دو سیلندر گاز سفری و سه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع را به محل امن منتقل کردند و مرد جوان را نیز برای معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به مرد جوان و اطمینان از رفع هرگونه خطر به مأموریت خود پایان دادند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *