پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

سم‌ زدایی از کبد با این نوشیدنی های شگفت انگیز!

این چهار نوشیدنی مفید برای سم‌ زدایی از کبد بسیار مفید می باشد.

چای بابونه

« بابونه از نظر طب سنتی ایران گرم و خشک است و از تقویت کننده های تلخ به حساب می آید.  از مهمترین خواص بابونه تقویت معده، درمان زخم معده و ورم معده است و این گیاه به آسانی این مرض را درمان می کند. بیشتر کسانی که درد و سوزش معده دارند، می توانند با خوردن چای غلیظ بابونه سلامتی خود را دوباره بازیابند!»

آب ولرم و لیموی تازه

«یکی از بهترین و کم هزینه ترین توصیه های پزشکی، نوشیدن آب ولرم و نصف لیمو ترش پس از بیدار شدن از خواب است. مردم ژاپن نوشیدن آب با معده خالی را بهترین و طبیعی ترین راه درمان بیماری ها می دانند و برای رفع تمام سموم بدن، نوشیدن ۴ لیوان آب گرم و به صورت ناشتا را توصیه می کنند. »

چای زنجبیل و لیمو

«زنجبیل، یک ادویه‌ محبوب است که بومی جنوب چین می‌باشد. در نهایت، زنجبیل به آسیا و سپس آفریقا و کارائیب گسترش یافت. ریشه‌ زنجیبل، نه تنها برای عطر و طعم متمایز‌اش ارزشمند است بلکه یک سم زدا و عامل کاهش وزن موثر نیز می‌باشد.»

چای نعنا

«مسکن و آرامبخش خوبی است و ناراحتی اعصاب و تشنج را بر طرف می‌کند. برای رفع بوی نامطبوع دهان و پیش گیری از بروز بیماری لثه ای به کار برده می شود. برای رفع سینه درد و سرفه، دم‌کرده نعنا را به صورت گرم بنوشید. چای نعناع علاوه بر انرژی زا بودن، حرارت اضافه بدن را خارج کرده و سرماخوردگی و سرفه فصلی را نیز درمان می کند.»

سم‌ زدایی از کبد با این نوشیدنی های شگفت انگیز!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *