پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

سلفی عجیب گردشگران خارجی باعث حیرت ایرانی‌ ها شد! +عکس

عکس دو توریست با توالت ایرانی در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا به راه انداخته است. کاربرانی که سلفی این توریست‌ها را به اشتراک گذاشته اند گفته اند ظاهرا سنگ توالت هم از جاذبه‌های گردشگری است که خود ما از آن بی خبریم!

تابناک با تو: برخی کاربران با توجه به وضعیت توالت‌های عمومی نوشته اند شانس آوردیم که این توالت تمیز بوده و آبرومون نرفته است. یکی از کاربران می‌نویسد فقط همین مانده بود که با توالت سلفی بگیرند. البته برخی معتقدند توالت اصیل ایرانی که به شکل ذوزنقه بود و بسیار عمیق، واقعا هم سلفی دارد.

گروه دیگری که درباره تاریخچه انواع سنگ توالت بحث می‌کنند می‌گویند توالت فرنگی امروزی هم ساخت ایرانی هاست. برخی دیگر، از نکاتی می‌گویند که در توالت‌های عمومی کشور‌های دیگر برایشان جالب توجه بوده است، مثل اینکه در برخی توالت‌های عمومی برای رعایت بهداشت سنگ توالت ایرانی وجود دارد از جمله در روسیه، آلمان، ترکیه و… و اتفاقا در محیط‌های عمومی استقبال بیشتری از این نوع توالت می‌شود. برخی کاربران شوخ طبع در حاشیه این پست گفته اند که با این حساب در خانه هر ایرانی یک جاذبه توریستی است پس باید قدر داشته‌های خود را بیشتر بدانیم!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *