سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

ساز تابستانی خواننده‌ ها چطور کوک می‌ شود؟

مدتی است که خواننده‌ها به عرصه‌های مختلف هنری پا گذاشته‌اند و بعد از جدایی از صحنه کنسرت به دلیل همه‌گیری کرونا، شانس خود را در دیگر زمینه‌ها، مانند بازیگری، داوری، اجرا و… امتحان می‌کنند. برخی خواننده‌ها در شبکه نمایش خانگی و مسابقه‌های استعدادیابی موسیقی و تعدادی دیگر در پروژه‌های جدید موسیقی شرکت کرده‌اند و به احتمال زیاد، قرار است خروجی این فعالیت‌ها در تابستان پیش رو منتشر شود. جزئیات بیشتری از این فعالیت‌ها را در ادامه مطلب می‌خوانید.

ساز تابستانی خواننده‌ها چطور کوک می‌شود؟

محمد اصفهانی
سال‌های پایانی دهه ۹۰ برای محمد اصفهانی بیشتر   به برگزاری کارگاه‌های موسیقی و تدریس آن گذشت. در حقیقت او در کنار انتشار آهنگ‌های جدید، به عنوان مربی موسیقی فعالیت می‌کرد که حضور در برنامه تلویزیونی استعدادیابی عصر جدید یکی از آن‌هاست. جدیدترین فعالیت محمد اصفهانی، حضور به عنوان داور در برنامه استعدادیابی موسیقی آوای جادویی در شبکه نمایش خانگی است که طبق اعلام روابط عمومی برنامه، به زودی روند اجرایی آن اعلام می‌شود.
رضا صادقی
سال ۹۹ برای رضا صادقی با وجود ویروس کرونا، سال پرمشغله‌ای بود. این خواننده پاپ در این سال، تیتراژ برنامه تلویزیونی خواند و دهمین آلبوم خود به نام «حواست به من باشه» را که شامل ۱۰ قطعه است، در واپسین روزهای سال گذشته منتشر کرد. آخرین فعالیت رضا صادقی حضور در برنامه استعدادیابی موسیقی آوای جادویی است. صادقی تجربه‌ای در زمینه داوری ندارد، اما در نوروز سال گذشته به عنوان مجری، اجرای قابل قبولی در ویژه‎برنامه نوروزی «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما داشت.
محمد معتمدی
محمد معتمدی نیمه پایانی دهه ۹۰ را با فعالیت‌های متعددی مانند انتشار چند آلبوم، تیتراژ و تک‌آهنگ به‌پایان رساند. این خواننده در نوجوانی به ساز نی علاقه‌مند شد و اکنون، پروژه جدیدی در دست دارد که نی‌نوازی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است. او در توضیح این پروژه در صفحه شخصی خود نوشته‎است : «با دوستان عزیزم در کوئینتت بادی کلفکس، مشغول تهیه و ضبط پروژه‌ای جدید در سالن پارادیزو آمستردام هلند هستم. برای اولین‎بار است که در یک پروژه نی‌نوازی شرکت کرده‌ام، البته فقط در یکی از قطعات.»
علیرضا عصار
علیرضا عصار با همراهی محمد اصفهانی در آهنگ «قدسیان آسمان» در خاطره جمعی مردم ثبت شده است. این خواننده پاپ در سال‌های گذشته بسیار گزیده‌کار بوده، به طوری که در دهه ۹۰، تنها دو آلبوم «بازی عوض شده» در سال ۹۰ و «جز عشق نمی‌خواهم» را در سال ۹۶ منتشر کرد. این خواننده به‎تازگی به عنوان داور مسابقه استعدادیابی گروه‌های موسیقی در «بندبازی» انتخاب شده است. این برنامه هم‌اکنون در مرحله انتخاب گروه‌های موسیقی متقاضی است که ویدئوهای خود را به مسابقه ارسال کرده‌اند.
ماکان بند و طلیسچی
امیر مقاره خواننده ماکان‎بند یکی از خواننده‌هایی ا‌ست که جلوی دوربین رفته است. گفته می‌شود مقاره در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم، ایفاگر یک نقش جدی است و با بازیگران مطرحی مانند محمدرضا فروتن، حسام منظور و میترا حجار همبازی شده است. این سریال یک درام اجتماعی است و تصویربرداری آن در جزیره کیش آغاز شده. علیرضا طلیسچی خواننده پاپ نیز، به عنوان اولین تجربه مقابل دوربین سریال  ۱۰ قسمتی «سودا» رفته که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *