پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

سارق جوان ، کتک مفصلی خورد و جان باخت!

سارق جوانی که به همراه دوستش برای سرقت به یک باغ رفته بود با کتک کاری های نگهبان جوان و دوستانش به کام مرگ رفت.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش رکنا ،سامان دوست سهراب که در اثر کتک کاری نگهبان باغ و دو دوستش جان باخته است ، اظهار کرد: ۸ فروردین ماه من به اتفاق سهراب برای سرقت از باغی در محدوده جاجرود رفتیم ولی از شانس بد ما سه نفر در باغ حضور داشتند که ما را دستگیر کردند و تا آن جا که توانستند ما را کتک زدند و سپس رهایمان کردند. سامان در ادامه گفت: از آن جا که حال من نسبت به سهراب مساعد تربود با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردند.
در همین حال ،سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: یکم اردیبهشت ماه کارآگاهان با هماهنگی‌های قضایی راهی باغ اعلامی شدند و در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را دستگیر وآنان در تحقیقات اولیه به ضرب و شتم هر دو سارق اعتراف و اعلام کردند، ما در باغ در حال استراحت بودیم و ناگهان متوجه حضور دو سارق شدیم که در حال سرقت فنس های آهنی بودند. بلافاصله دستگیرشان کردیم و پس از ضرب و جرح هر دو را رها کردیم و اطلاعی از فوت
نداشتیم.
سرهنگ گودرزی افزود: با توجه به دستگیری عاملان جنایت و اعتراف صریح به ضرب و جرح، هر سه متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *