سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

زینب عروس ۱۵ ساله مادر بچه پدر شوهرش بود! / پدر و پسر افغان پلید بودند!

دختر ۱۵ ساله قربانی هوس های کثیف آصف ۴۲ ساله و پدرشوهر افغانش شد.

https://rastinonline.ir/media/k2/items/cache/0ced72e67e0596cbd3d8867008c7aeee_XL.jpg

به تازگی گفت و گویی از یک زن بیوه در رسانه ها منتشر شد که جنجالی بسیار زیادی برانگیخت.

تحقیقات پلیسی نشان می دهد که زن ۱۵ ساله ای به نام زینب اهل افغانستان که همراه با خانواده افغان شوهرش در استان سیستان پاکستان زندگی می کند توسط شوهرش به مردان غریبه اجاره داده می شد و زن بیچاره برای دفاع از خود دست به اقدامی هولناک زد.

زینب پس از دستگیری در حالی که به شدت اشک می ریخت به پلیس گفت: ۱۳ ساله بودم که توسط پدر معتادم به شوهرم که ۴۲ ساله و ساقی مواد او بود فروخته شدم. از ابتدای زندگی ام فهمیدم که باید برای این که شکمم را سیر کنم و از گرسنگی تلف نشوم نیاز های به ظاهر شوهرم را برآورده کنم. از شب زفافی که داشتم خاطره خوبی به یاد ندارم چرا که بعد از خالی شدن خانه و رفتن مهمان ها شوهرم آصف با تماس تلفنی دوستانش را به خانه مان کشاند و بدون توجه به التماس هایم مرا به آن ها اجاره داد و بدترین شب زندگی ام را برای ورود به دنیای زنانگی و عشق برایم رقم زد.

وی خاطر نشان کرد: در آن شب دردناک فهمیدم که باید برای این که مورد ضرب و شتم قرار نگیرم و زنده باشم برای آصف مواد خرید و فروش کنم و هر شب همخواب یکی از دوستان معتادش باشم. زندگی ام شبانه روز طوری بود که مادام به مردان مختلف اجاره داده می شدم و بابت هر بار همخوابی ام پول زیادی برای شوهرم دریافت می کردم. رفتار زشت شوهرم به جایی رسید که اقوام و آشنایانش و حتی پدرش را از این موضوع باخبر کرد و این اتفاق موجب شد تا پدرشوهرم یکی از مشتریان ثابت شوهرم برای همخوابی با من باشد.

زندگی دردناک و زجر آور زینب تا ۱۹ سالگی ادامه داشت تا این که فهمید از پدر شوهرش باردار شده است. وی وقتی فهمید که هیچ راهی برای فرار از این زندگی ندارد و به خاطر همخوابی های زیادش دچار بیماری شده همسرش را زمانی که با پدرشوهرش مواد مصرف می کردند با کاتر رگ گردنش را برید و با اسید او را سوزاند. این اتفاق در حالی رخ داد که پدرشوهرش قصد داشت در همین حین با او همخوابی داشته باشد و زینب به علت عصبانیت وجنون آنی او را نیز با اسید سوزاند و جسدشان را در زیرزمین خانه اش دفن کرد.

انتقام زینب از شوهر بی غیرت زمانی لو رفت که مادر و خواهران شوهرش برای کتک زدن بی بهانه او به سراغش آمدند و بدون توجه به التماس های زن باردار بی نوا او را مورد ضرب و شتم با چوب قرار دادند.

زینب وقتی متوجه خونریزی و سقط جنینش شد در حالی که خون از دهانش بیرون می ریخت به مادرشوهرش گفت که تنها پسرش و شوهر هوسبازش را کشته و جسدشان را در زیرزمین خانه دفن کرده است.

پس از این که کشته شدن این دو مرد توسط زینب لو رفت پلیس برای دستگیری او اقدام کرد و پس از ثبت اعترافاتش و زندگی تلخی که در این مدت داشته او را روانه زندان کرد.

 

منبع : رکنا

۴/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *