پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

زهر چشم گرفتن وحشیانه باند مخوف مواد مخدر +تصاویر

این باند مخوف در اقدامی وحشتناک، کاغذی را که حاوی یک پیام هشدارآمیز بود بر سینه هر یک از مقتولان آویزان شده دوختند.

باشگاه خبرنگاران جوان: تصاویری که به تازگی منتشر شده است اقدام وحشتناک یکی از باندهای مخوف شهر ” گوادالاخارا ” مکزیک را نشان می دهد. این باند مخوف در اقدامی وحشتناک، جنازه سه مرد را از پل بزرگراهی آویزان کرده و کاغذی را که حاوی یک پیام هشدارآمیز برای دیگر باند رقیب بود بر سینه آنها دوختند. همچنین بر اثر پاره شدن طنابی که یکی از این مردان از آن آویزان بود، وی روی زمین سقوط کرد.  در حالی که پلیس ویژه  مکزیک تحقیقاتش را  آغاز کرده اما تاکنون هیچ شخصی در این  خصوص دستگیر نشده است.

” جالیسکو” نام یکی از باندهای نچندان مشهور گوادالاخاریا است که رقیب جدی برای دیگر باند معروف این شهر، ” چاپو گوزمن سینالوآ ” به شمار می رود. باندهای قاچاق مواد مخدر برای نفوذ بیشتر قدرت خود دست به چنین اقدامات وحشتناکی می زنند. اوایل این ماه،  بر اساس یک گزارش، تعداد قتل و آدم کشی در مقایسه با پنج ماه اول سال ۲۰۱۷ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

این در حالی است که وضعیت در داخل زندان های مکزیک نیز مساعدتر از خارج آن نیست. پنجشنبه هفته گذشته بر اثر یک درگیری در یکی از زندان های شهر  ” آکاپولکو” حدود ۲۸ زندانی کشته شدند.

زهر چشم گرفتن وحشیانه باند مخوف مواد مخدر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *