پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

زنی که در تمرین استقلال همه را متعجب کرد

مجله انلاین دوستانبعد از گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین آبی‌پوشان یک بانوی یاسوجی با لباس محلی به محل تمرین استقلال آمد و در گوشه‌ای از زمین تماشاگر تمرین شد. حضور این بانوی یاسوجی با لباس قرمز رنگ محلی باعث تعجب همه تماشاگران شده بود.

www.dustaan.com-تمرین-استقلال-زن- تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان پیگیری کرد. قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال از طریق ایمان عالمی چهار بازیکن خود را به نام‌های فروزان، صادقی، عمران‌زاده و مگویان به دفتر خود فراخواند و روی صحنه‌های گلچین شده اشتباهات این بازیکنان را در دیدار با فولاد خوزستان به آنها گوشزد کرد.

همین مسئله باعث شد تا تمرین استقلالی‌ها نسبت به روز گذشته با حدود ۳۰ دقیقه تأخیر برگزار شود.

*خسرو حیدری به دلیل مصدومیت و هاشم بیک‌زاده نیز به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

*سرمربی تیم استقلال بعد از گفت‌وگو با ۴ بازیکن تیم خود در جمع بازیکنان تیمش حاضر شد و حدود ۱۰ دقیقه با آنها گفت‌وگو کرد. وی از بازیکنان خواست تا در ۶ مسابقه آینده حداکثر امتیازات را کسب کرده و دو شکست متوالی را که متحمل شدند جبران کنند.

*بازیکنان تیم استقلال هنگامی که به محل تمرین رسیدند وقتی متوجه شدند رئال مادرید ۹ گل به گرانادا زده تعجب کردند و پیگیر این بودند که رونالدو چند گل زده است. جالب اینجاست که مگویان مدافع ارمنستانی بیش از همه از این نتیجه متعجب شده بود.

*یکی از هواداران استقلال قبل از آنکه تمرین آغاز شود وقتی امیر قلعه‌نویی را دید دسته‌گلی را به او هدیه داد که سرمربی استقلال از این هوادار تشکر کرد.

*به محض آنکه بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند قلعه‌نویی و دستیارانش در وسط زمین مشغول گفت‌وگو بودند و در خصوص اتفاقات بازی با فولاد خوزستان صحبت می‌کردند.

*منوچهر شفقتیان بازیکن دهه ۶۰ تیم پرسپولیس و دارایی در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد و سراغ قلعه‌نویی را گرفت. وی پس از دیدن سرمربی استقلال او را در آغوش گرفت و برای دقایقی با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

*بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین آبی‌پوشان یک بانوی یاسوجی با لباس محلی به محل تمرین استقلال آمد و در گوشه‌ای از زمین تماشاگر تمرین شد. حضور این بانوی یاسوجی با لباس قرمز رنگ محلی باعث تعجب همه تماشاگران شده بود.

*بازیکنان تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز پیگیر این موضوع بودند که مراسم ختم میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ورزشی که در حادثه سقوط هواپیمای جرمن وینگز جان خود را از دست دادند بوده و ساعت مراسم یادبود آنها را از خبرنگاران جویا شدند.

*محور اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال تحت فشار در قالب دو تیم زرد و نارنجی بود که امیر قلعه‌نویی این کارهای تاکتیکی را از گوشه‌ای از زمین نظاره کرد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *