سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۲ قبل از ظهر به وقت تهران

زشت ترین بازیگران مشهور هالیوود را بشناسید! +تصاویر

در این بخش قصد داریم تا مشهورترین بازیگران سینمای هالیوود را که برخلاف دیگر ستاره های سینما از ظاهر زشتی برخوردار هستند، معرفی کنیم.
بازیگرانی که با وجود چهره معمولی و رو به پایین از شهرت و معروفیت بسیاری در سینمای هالیوود برخوردار هستند.
اگر چه زیبایی ارثی است، اما می توان گفت که زیبایی و جذابیت هر شخص، تا حدودی به خود او نیز بستگی دارد. به عنوان مثال بسیاری از عادات ما می توانند زیبایی ما را تحت تاثیر قرار دهند. سیگار، مواد مخدر، عادات بد غذایی، عمل های زیبایی و… روی ظاهر افراد تاثیر منفی می گذارند.

این موضوع در دنیای ستارگان اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا آنها همواره زیر ذره بین هستند و اولین چیزی که باعث جذب یا دفع دیگران می شود، ظاهرشان است. ستاره هایی که نامشان را در ادامه مطلب آورده ایم، جزو زشت ترین ستاره های هالیوود شناخته شده اند.

ران پرلمن

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

ران پرلمن بازیگر فوق العاده ای است اما نمی توان او را جزو افراد جذاب به حساب آورد. او در بسیاری از فیلم‌ها نقش آفرینی کرده است که «پسر جهنمی» و «دشمن پشت دروازه‌ها» از مهمترین هایشان است. او همچنین در فیلم «حاشیه اقیانوس آرام»، «جانوران شگفت‌انگیز»، «زیستگاه آن‌ها» و سریال‌ تلویزیونی پرطرفدار «همانند فرزندان هرج و مرج» ایفای نقش کرده است.

او دهان بزرگ، چشم های فرو رفته، پیشانی کوتاه و  فک جلویی دارد، به همین دلیل خودش اعتراف کرده که نقش هایی که احتیاج به ماسک یا آرایش زیاد دارد را به چهره طبیعی خودش ترجیح می دهد. در واقع او در نقش هایی که چهره واقعی اش را می پوشاند، اعتماد به نفس بیشتری دارد. ران پرلمن هیچگاه چهره جذابی در هالیوود نبوده اما برای نقش های منفی چون آدم خلافکار بهترین انتخاب است.

میک جگر

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

میک جگر خواننده، ترانه‌سرا، تهیه ‌کننده موسیقی و فیلم، بازیگر انگلیسی و دارنده لقب افتخاری سِر و برنده جایزه‌های گلدن گلوب و گرمی است. او بیشتر شهرت‌اش را در جایگاه خواننده گروه «رولینگ استونز» کسب کرده ‌است اما با تمام این موفقیت ها، چهره زیبایی ندارد. این خواننده ۷۴ ساله، به دلیل مصرف بیش از حد سیگار و مشروب، نه تنها حنجره، بلکه شادابی چهره اش را نیز از دست داده است. چین و چروک های پوست صورت او نه نتیجه گذر زمان، که به دلیل سبک زندگی اشتباه اوست.

هلن توماس

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

هلن توماس اولین خبرنگار زن کاخ سفید بود که در طول ماموریت خود ۱۱ رئیس جمهور آمریکا را همراهی کرد. وی نزدیک به ۵۰ سال به عنوان خبرنگار در کاخ سفید مشغول فعالیت بود. او به دلیل بیماری، از مدتها پیش تحت مداوا قرار داشت و در نهایت در منزل خود در سن ۹۲ سالگی چشم از جهان فرو بست. او با وجود موقعیت اجتماعی بالای خود، چهره زیبایی نداشت. ابروهای باریک، شانه های پهن، بینی بزرگ و… به او ظاهری خشن و مردانه داده است که برای کمتر کسی جذابیت دارد.

فلیور فلاو

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

فلیور فلاو رپر مشهور، سعی دارد بار دیگر خودش را در دل هوادارانش جا کند. او در شوهای تلویزیونی مختلفی ایفای نقش کرده است اما همه اینها نتوانسته موجب محبوبیت اش شود که احتمالا دلیلش اخلاق و چهره اوست که خیلی به دل نمی نشیند.

چهره او با چانه ای که به هیچ جای صورت اش نمی آید و دندان های ترسناک و چشم های نامتقارن اش، باعث شده کمتر کسی به سمت او جذب شود. اگر چه نام او را در فهرست ستاره های محبوب نخواهیم دید، اما احتمال این که نامش در میان خشونت ها و جرم های مواد مخدر باشد، زیاد است.

کریستی بلچفورد

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

کریستی بلچفورد نویسنده نشریات مشهور، به دلیل قلم توانایی که دارد، شهرت جهانی کسب کرده است. او اعتقاداتی دارد که برای خیلی ها قابل قبول نیست. به عنوان مثال او پوشیدن دامن کوتاه برای زنان را گناه می داند یا این که معتقد است تجاوز و خشونت علیه زنان در دنیا رایج نیست. او همچنین متجاوزگران را افرادی شجاع و با دل و جرات می خواند و زنان را برای شکایت علیه همسرانی که آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند، سرزنش می کند.

او افکارش را واقعیت می داند و در سخنرانی های خود نیز از آنها دفاع می کند. بلچفورد در جواب به افرادی که او را ضد زن خواندند، گفت: «زنان دروغگوهای بزرگی هستند. حرف های مزخزف آنها هیچ منبع موثقی ندارد.» اینطور به نظر می رسد که افکار منفی او بر چهره اش نیز تاثیر گذاشته است. ابروهای وی شکل او و چروک های پیشانی اش ظاهری خشن و نامهربان به او بخشیده است.

فیل اسپکتور

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

فیل اسپکتور موسیقی‌دان، تهیه‌ کننده موسیقی و ترانه‌سرای اهل ایالات متحده آمریکا است که از نخستین هنرمندان مؤلف موسیقی و از تأثیرگذارترین چهره‌های موسیقی پاپ به ‌شمار می‌رود. مجله رولینگ استون سال ۲۰۰۴ او را در رتبه ۶۳ از برترین هنرمندان تاریخ موسیقی جای داد. فیل اسپکتور سال ۲۰۰۹ به اتهام قتل عمد درجه دوی لانا کلارکسون به ۱۹ سال زندان محکوم شد و اکنون دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

او حتی قبل از این ماجرا، زنان زیادی را به دلیل رد کردن پیشنهادهای او، با خشونت تمام مورد اذیت و آزار قرار می داد. علاوه بر شخصیت آزاردهنده او، او چهره نامطلوبی نیز دارد. موهای بلند و نامرتب، دهان کوچک و گوش های بزرگ… به دل هیچکسی نمی نشیند. در سال ۲۰۱۴، مجله «تلگراف» او را به عنوان زشت ترین چهره سال اعلام کرد.

دناتلا ورساچه

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

دناتلا ورساچه طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه، جانی ورساچه است که خود صاحب ۳۰ درصد از سهام شرکت ورساچه می‌باشد که مدتی به دلیل عدم علاقه به ایجاد تغییرات و اعتیادش به مواد مخدر، منجر به ورشکستی این شرکت شد. او یکی از مشهورترین افراد در دنیای مد و فشن است اما اگر به چهره او نگاهی بیاندازید، رد پای اعتیاد به خصوص کوکائین را در چهره اش خواهید دید. او درمان این درد را بوتاکس و عمل های زیبایی می داند. با این حال هنوز هم اثری از زیبایی در چهره او دیده نمی شود. دناتلا ورساچه معتقد است: «من اعتقادی به زیبایی طبیعی برای زنان ندارم.»

جیمی سویل

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

جیمی سویل مجری معروف و از سرشناس‌ترین مجریان شبکه خبری بی‌بی‌سی بود. گزارش شده که او در سال ۲۰۱۲،  حداقل ۵۰۰ کودک و تعداد بی شماری از زنان، از ۲ تا ۷۵ سال، را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. روان شناسان ثابت کرده اند که او مبتلا به روان پریشی است. در نشریات مختلف، به طور مکرر از جرم های او نوشته و او را به «فردی که هیچگاه جذاب نبوده» خطاب کرده اند. باطن جیمی سویل حتی روی ظاهرش هم تاثیر منفی گذاشته است. چشم های نامتقارن، دندان های نامرتب، موهای پریشان و… از او چهره ای منفور ساخته است.

ژاکلین ویلدن اشتاین

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, زشت ترین ستاره های هالیوود

ژاکلین ویلدن اشتاین به دلیل عمل های زیبایی عجیب و غریب اش در اینترنت و شبکه های اجتماعی مشهور شده است. او میلیون ها دلار تنها برای تغییر ظاهرش خرج کرده اما گویا پایش را از آنچه باید در این کار فراتر گذاشته است. ابرو و چشمان کشیده، گونه های برآمده، لب ها و چانه های باد کرده… به جای زیبایی، او را تبدیل به فردی ترسناک کرده است. با این اوصاف، او در این مورد می گوید: «من از ظاهر خودم راضی هستم!»

۳.۱/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *