پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

ریاست بوکسور شرور در باند تایسون تهران

گردانندگان باند تایسون که دزدان سریالی تهران بودند، در زندان نقشه های مخوف را طراحی کردند.

https://cdn2.img.ir.sputniknews.com/images/28/41/284143.jpg

یک بوکسور شرور در زندان با دزدان دیگر آشنا شد و بعد از آزادی باند تایسون را راه اندازی کرد.
از سه ماه پیش پلیس تهران گزارش هایی از سرقت های مشابه دریافت کرد که نشان می داد  دزدانی در محدوده کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی و به ویژه اطراف دانشگاه شاهد جولان می دهند.
خیلی زود تیمی از ماموران عملیات کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و بعد از مدتی موفق به شناسایی یک پراید شدند که در بیشتر سرقت ها بوده است.
با بررسی های پلیسی مشخص شد مالک این پراید مردی به نام دانیال است که به تازگی از زندان آزاد و با همدستی دو مرد دیگر سرقت ها را مرتکب شده است.
تلاش های پلیسی جریان داشت تا این که مشخص شد دزد اصلی این باند مردی سابقه دار معروف به  تایسون و از ورزشکاران رشته بوکس است که بعد از اعتیاد به سرقت روی آورده و به دلیل سرقت و حمل مواد مخدر بیش از چهار سال حبس تحمل کرده است.
ماموران در دو عملیات هماهنگ پلیسی توانستند سه عضو باند تایسون را در محدوده رباط کریم بازداشت کنند .
علی تایسون سردسته این باند و نوچه هایش که می خواستند خود را بی گناه جلوه دهند، با توجه به تصاویر دوربین مداربسته موجود از سرقت ها، لب به اعتراف گشودند.
بنابه این گزارش، اعضای باند تایسون تاکنون به ۱۰۰ سرقت اعتراف کرده و مدعی شده اند که قرار این سرقت ها را در زندان و هنگام تحمل آخرین حبس خود گذاشته بودند.

 

توصیه پلیس
سرکلانتر دهم پلیس پایتخت در توصیه هایی گفت: افراد در صورت پارک کردن خودروهای خود در خیابان، نکات ایمنی و پیشگیرانه در زمینه سرقت خودرو را رعایت کنند و از پارک خودرو در مکان های خلوت و تاریک بپرهیزند تا از دستبرد سارقان حرفه ای به خودروهایشان در امان بمانند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *