پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

رفتار وحشیانه زنان داعش با دختران سوری

www.dustaan.com-داعش-رفتار-وحشیانهمجله انلاین دوستان : گروهک زنان داعش در سوریه با گشت‌زنی در خیابان‌ها، زنان و دخترانی را که لباس شرعی مورد نظر داعش را نپوشیده باشند، مورد ضرب و شتم قرار داده و بعد از بازداشت به مکان نامعلومی منتقل می‌کند.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، زنان پلیس داعشی، ۱۵ زن سوری ساکن شهر بوکمال را به اتهام نپوشیدن لباس شرعی داعش بازداشت کردند.
خبرگزاری “فلسطین حره” به نقل از فعالان سوری نوشت: پلیس «حسبه» وابسته به داعش طی گشت‌زنی در شهر بوکمال واقع در دیر الزور سوریه، این ۱۵ زن را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرد.
زنان پلیس داعشی همچنین یک دختر جوان سوری را در منطقه بازار نوفوتیه به بهانه نپوشیدن لباس شرعی مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گفته شاهدان، گروهک حسبه چندی پیش نیز تعدادی دیگر از دختران جوان را به همین بهانه کتک زده و بعد از بازداشت به همراه چندین زن دیگر به مکان نامعلومی برده است.
در شهر موصل عراق نیز اقدامات مشابهی توسط عناصر داعش انجام میشود. گروهان زنان “خنساء” وابسته به داعش با گشت زدن در خیابان‌های موصل، زنانی را که نقاب ندارند بازداشت می‌کند.
داعش، زنان بازداشت شده را شلاق زده و مورد ضرب و شتم قرار داده و والدین آنها را فرامی‌خواند. گروهان زنان داعشی همچنین زنانی را که تنها و بدون محرم در خیایان باشند را نیز شلاق می‌زند.
در حالی‌که سران داعش با خرید و فروش زنان و کنیزان و با حکم جهاد نکاح به عیاشی و شهوت‌رانی مشغول هستند، مردم عراق و سوریه با چنین سختگیری‌های غیر اسلامی و وحشیانه مواجه از سوی این گروهک مواجه هستند.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. فقط میتونم بگم عمر ظلمشون خیلی کوتاهه ننگ بهتون سربازای امام زمان تقاص این کاراتونو ازتون میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *