چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

رضاییان برای تمدید قرارداد نیاز به تأیید دارد

رامین رضاییان تا وقتی در لیگ ایران بازی می‌کرد، به خاطر جنجال‌ها و حواشی‌ای که داشت، مشهور بود و حالا که رفته نیز، می‌تواند شرایط خاصی داشته باشد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/06/18/139506181116005228598414.jpg

به گزارش خبرورزشی، همین چند روز قبل بود که بحث احتمال بازگشت رضاییان مدافع راست و پرحاشیه سال‌های قبل پرسپولیس به این تیم مطرح شد اما رامین با انتشار چند پست پیاپی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، همه چیز را رد کرد و رسماً گفت قرار به بازگشتش به لیگ ایران و پرسپولیس نیست.

این بازیکن اعتقاد داشت تا پایان دوران فوتبالش می‌خواهد در اروپا بماند و بعد از جام جهانی، با آمادگی روحی و روانی بیشتری به تمرینات اوستند برمی‌گردد تا فصل بسیار بهتری را شروع کند اما در این مورد بد نیست بدانید قرارداد رامین با باشگاه اوستند بلژیک دو ساله است اما در سال دوم، همه چیز در این قرارداد مشروط اعلام شده است.

اگر باشگاه خواهان تمدید قرارداد باشد و یا رامین بخواهد که قرارداد را تا پایان سال دوم ادامه دهد، طرفین به توافق دوباره‌ای می‌رسند. به همین دلیلی که خوانده شد، احتمال جدایی رضاییان از اوستند نیز وجود دارد.

افزایش تعداد لژیونرهای کشورمان در لیگ‌های اروپایی روند جالب توجهی دارد و امیدواریم نه تنها رامین در سال‌های آینده در بلژیک بماند بلکه بتوانیم بازیکنان بیشتری از لیگ‌مان به کشورهای دیگر منتقل کنیم.

رامین با عجله زیادی دست به تکذیب خبرها زد در حالی که خودش بهتر از همه می‌داند قراردادش مشروط است و اگر مدیران باشگاه اوستند بگویند رامین را نمی‌خواهند، او مجبور به تغییر تیم خواهد بود و اصلاً شاید راهش دوباره به لیگ ایران افتاد!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *