سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲ بعد از ظهر به وقت تهران

دلیل تحریم ظریف از نگاه الجزیره و گاردین

الجزیره با نقل قول از پمپئو نوشت دلیل تحریم ظریف این است که سخنگوی جهانی رهبر ایران است.

آمریکا هم زمان ظریف را تحریم کرد اما معافیت از تحریم همکاری هسته‌ای اروپا، روسیه و چین را با ایران برای ۹۰ روز تمدید کرد.

تحلیل گاردین از تحریم ظریف: واشنگتن به این دلیل وزیرخارجه ایران را تحریم کرد که کلید فعال کننده سیاست‌های رهبر ایران در صحنه بین‌الملل است.

به نوشته گاردین کانال اصلی دیپلماسی میان ایران و غرب تحریم شد و پمپئو به صراحت نوشت پشت ظریف {ایت الله} علی خامنه‌ای قرار دارد که سیاست‌های او را در منطقه و جهان اعلام می‌کند.

گاردین به انتهای توئیت پمپئو نیز اشاره می‌کند که در آن وزیر خارجه آمریکا ادعا کرده است که ظریف همدست باند رهبری است!

 

بی‌بی‌سی: دلیل تحریم ظریف از سوی آمریکا؛ پروپاگاندا در توئیتر

بی‌بی‌سی نوشت وزارت خرانه‌داری آمریکا وزیر خارجه ایران را تحریم کرد.

استیون منوچین وزیر خرانه‌داری گفت: در حالی که شبکه‌های اجتماعی به روی شهروندان ایرانی مسدود است، ظریف به عنوان سخنگوی اصلی در جهان پروپاگاندا کرده و اطلاعات غلط از طریق آن{توئیتر} منتشر می‌کند.

ظریف نیز در پاسخ توئیتری خود نوشت دلیل تحریم من این است که سخنگوی اصلی ایران در جهانم. حقیقت اینقدر دردناک است؟

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. امریکاییها وغربیهای مزدور امریکا ، از ۲- حال خارج نیسند ، یا مانند بچه ها – عقل وشعور ندارند . بچه ها دائما میگویند بده من مال من است . همه چیز را ازآن خود میدانند . چون عقل ندارند ، یا مانند لاتها وچاقو کشها قلدرند . لاتها وچاقو کشها فکر میکنند شیر جنگلند . امریکاییها واروپاییها هم فکر می کنند . ملتها حیوانات کوچک هستند . که براحتی میشود آنهارا خورد . در دنیای هپرود سیر میکنند . آشنایی با این جهان پیشرفته ندارند ، همه ئش بفکر کشتن ودزدیدن وکشورگشایی هستند ، قبلا می شد ، اکنون ملتها بیدار شده اند . وآنها در خواب غفلت هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *