پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری دو رمال و دعانویس توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه کشور از دستگیری دو رمال و دعانویس در فضای مجازی خبر داد که به وسیله آلات و ادوات شیطان پرستی از هموطنان اخاذی می کردند.

دستگیری دو رمال و دعانویس توسط پلیس فرودگاه

به گزارش ایسنا، سردار حسن مهری، اظهار کرد: در پی رصد پلیس فرودگاه کشور درفضای مجازی کانالی دارای یک میلیون عضو شناسایی شد که در این کانال برای رمالی ، دعانویسی و جادوگری تبلیغ می شد؛ گردانندگان این کانال با فریب دادن هموطنان اقدام به اخاذی و دریافت وجوهات می کردند.وی با اشاره به این که عده ای به بهانه برطرف کردن مشکلات روحی و روانی هموطنان از طریق وسایل جادوگری و شیطان پرستی اقدام به ارائه مشاوره به آن ها می کنند، تصریح کرد: بیش از ده ها میلیارد ریال کلاهبرداری توسط این افراد صورت گرفته است. فرمانده پلیس فرودگاه کشور اظهار کرد: متهمان پس از ارائه مشاوره به هموطنان از طریق پست برای آن ها لوازمی ارسال می کردند که در این بین ابزارآلات شیطان پرستی و جادوگری نیز به چشم می خورد. وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد که متهمان خود دچار مشکلات روحی و روانی هستند. براساس گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های موجود موفق شدند مخفیگاه متهمان را در شمال کشور شناسایی و طی عملیات ضربتی آن ها را دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی روانه زندان کنند.
فرمانده پلیس فرودگاه کشور با بیان این که فقط در یک مورد متهمان از یکی از مراجعان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کردند، افزود: از تمام کسانی که به طریق رمالی و دعانویسی از آن ها کلاهبرداری شده درخواست داریم تا برای شناسایی متهمان به پلیس فرودگاه کشور مراجعه کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *