پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

در تجمع غیرقانونی دانشگاه تهران چه گذشت؟

سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران جزئیاتی از اتفاق روز گذشته صحن این دانشگاه را تشریح کرد: هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف حفظ حرمت این ماه و بر اساس مطالبه بخش عظیمی از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه سعی می‌شود به گونه‌ای برنامه ریزی شود که مظاهر روزه خواری در سطح دانشگاه دیده نشود.

برخی از دانشجویان روز گذشته به نوع برخورد انتظامات دانشگاه در حوزه حفظ حرمت روزه‌داری اعتراض داشتند، که از آنها خواسته شد اگر کسی خارج از عرف اداری برخوردی کرده اطلاع دهند. ضمن اینکه تا جایی که بنده اطلاع دارم و در جلسات دانشگاه تاکید شده، از همکاران انتظامات خواسته شده است که به حرمت این ماه تذکر خود را در کمال احترام و متناسب با روح معنوی این ماه منتقل کنند.

تا جایی که از دوستان سوال کردم هیچ کس تا این لحظه بنا به دلایل فوق به کمیته انضباطی دعوت نشده.

هیچ آئین‌نامه و یا بخشنامه جدیدی در حوزه برخورد با نوع پوشش و یا روزه‌خواری در سال جاری به دانشگاه اعلام نشده است و دانشگاه‌ها کماکان بر اساس مصوبات قبلی آموزش عالی و شورایعالی انقلاب فرهنگی انجام وظیفه می‌کنند.

در تجمع روز گذشته دانشگاه تهران دو گروه از دانشجویان با تفکر و ایده‌های مختلف با یکدیگر مواجه شدند و ما سعی کردیم دانشجویان را آرام کنیم و موضوع را با گفتگو و تضارب آراء به انتها برسانیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *