سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۲ قبل از ظهر به وقت تهران

درگیری زن و مرد جوان با قتل مرد و زخمی شدن همسرش پایان گرفت!

درگیری زن و مرد جوان در خانه شان ، با قتل مرد و زخمی شدن همسرش پایان گرفت. زن جوان در تحقیقات منکر قتل شوهرش شده است.

درگیری مرگبار زوج جوان بعد از آشتی

به گزارش خبرنگار جام جم ، ساعت ۱۲ ظهر۸ خرداد امسال ،مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از درگیری خونینی میان زوج همسایه‌شان در غرب تهران خبردادو بعد ماموران کلانتری شهر زیبا برای بررسی ماجرا درآنجا حاضر شدند. آنها در راهروی طبقه سوم ساختمان با پیکر زخمی زن ۳۵ ساله رو به رو شدند. شوهر زخمی او هم در خانه شان در نزدیکی آشپزخانه روی زمین افتاده بود. این زوج به بیمارستان منتقل شدند، اما ساعاتی بعد مرد جوان براثر شدت خونریزی فوت کرد . در ادامه مرگ او به مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. ماموران در گام نخست به تحقیق ازشاهدان محلی پرداختند که معلوم شد این زوج همیشه با هم درگیری واختلاف داشتند. با صدای فریادهای زن جوان متوجه ماجرا شده و او را زخمی در راهروی طبقه سوم و شوهرش را درآشپزخانه یافتند. این درحالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ مردکشته شده را ضربه چاقویی دانستندکه ازناحیه پشت به بدنش اصابت
کرده بود.

در حالی که خانواده مرد جوان برای عروس‌شان به اتهام قتل درخواست قصاص کرده بودند، زن جوان با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت و با دستور قضایی بازداشت شد.
متهم دیروز برای بازجویی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و با انکار قتل شوهرش ،گفت : هفت سال قبل با شوهرم که در یک شرکت رنگ سازی خودرو کار می‌کرد، آشنا شدم. دوماه بعداز دوستی‌مان ازدواج کردیم. والدین او از هم جداشده و شوهرم با آنها رابطه‌ای نداشت. بعد از دو سال درگیری و اختلاف ما شروع شد . حتی یک بار کتکم زد که قصد جدایی داشتم و به خاطر دخترمان منصرف شدم. از یک سال قبل دچار توهم شد و می‌گفت افرادی او را تعقیب می‌کنند. رستوران که می‌رفتیم، هویتش را تغییر می‌داد و زمانی که به او اعتراض می‌کردم مدعی می‌شد به خاطر حفظ جانش این کار را می‌کند. چند بار در خانه مرا کتک زد و فکر می‌کرد برای قتل او دستور گرفته‌ام. رفتارش باعث شد به خانه پدرم بروم. چهارشنبه شب به آنجا آمد و با عذرخواهی خواست به خانه برگردم. حس کردم رفتارش را تغییر داده و قبول کردم و بعد از شام به خانه خودمان آمدیم.
وی افزود:روز بعد دوباره دعوایمان شروع شد. ناگهان به سمتم حمله ور شد و گلویم را فشار داد و در حال خفه کردنم بود که او را پرت کردم. وقتی بلند شد، چاقویی در دست داشت و با آن ضربه‌ای به پایم زد. به سمت در رفتم و از همسایه ها کمک خواستم و بی‌هوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم. قاتل نیستم، نمی‌دانم چاقو چطور به بدن شوهرم اصابت کرده و او به قتل رسیده است. زن متهم برای ادامه تحقیقات از سوی بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *