پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

دردسر ۴۰۰ هزار دلاری توریست نیمکت‌ نشین برای استقلال!

بویان نایدنوف مدعی شده طلب ۴٠٠ هزار دلاری از استقلال دارد و در صورت عدم تسویه حساب، به فیفا شکایت می کند و این درحالی است که مدیران سابق مبلغی از اسپانسر را پیش از شروع فصل و خرج کردند و آبی ها پولی ندارند!

https://static3.jamaran.ir/servev2/3PuNRZnYiFzJ/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%A8%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpg

اواسط شهریورماه امسال بود که با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه موفق شدند پرونده‌های بدهکاری خود را بدون مشکل به سرانجام برسانند. این پرونده‌ها بسته شد تا استقلال تهران مدارک کامل برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را آماده کند. درحالی که آبی‌پوشان به روزهای بهتر نسبت به اوایل فصل امیدوار بودند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که طوفان جدیدی در انتظار استقلال است.

با وجود اینکه اعلام شده بود تمامی پرونده‌ها مختومه شده تا خطر محرومیتی در کمین استقلالی‌ها نباشد اما پرونده جدید باشگاه تهرانی در فیفا بازهم باشگاه را به دردسر خواهد انداخت. عواقب مدیریت سیدرضا افتخاری در استقلال تهران با معرفی شاکی جدید این تیم می‌تواند آبی‌پوشان را در خطر کسر امتیاز و محرومیت قرار بدهد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *