پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

دردسر ماندن نوه ۸ ساله در خانه پدربزرگ

خانواده مرد فوت‌شده که بر سر حضانت فرزند با عروس خانواده درگیری داشتند نوه ۸‌ساله‌شان را در خانه نگه‌داشتند اما فکر نمی‌کردند با این کار به دردسر بیفتند.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی اسفند سال گذشته زن جوانی با حضور نزد احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که پسر ۸‌ساله‌اش ناپدید شده و گمان می‌کند خانواده شوهر فوت‌شده‌اش در این ماجرا نقش داشته باشند. پرونده برای تحقیقات تکمیلی در دستورکار ماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران قرارگرفت.
شاکی پرونده در جریان تحقیقات پلیسی گفت: شوهرم بیمار بود و به همین خاطر نزد خانواده او در یکی از محله‌های تهران رفتیم. چند روزی آنجا بودیم تا این‌که شوهرم بر اثر سکته قلبی فوت کرد. من و پسرم حال و روز خوبی نداشتیم. چون پسر خردسالم وابستگی عاطفی به خانواده پدری‌اش داشت از من خواست نزد آنها بماند که قبول کردم و او نزد پدربزرگ، عموها و عمه‌ها در آن خانه ماند. وی افزود: یک هفته از این ماجرا که گذشت و حالم کمی بهتر شد، تصمیم گرفتم پسر ۸‌ساله‌ام را نزد خودم بیاورم، بنابراین به خانه پدری شوهر فوت‌شده‌ام رفتم اما آنها وانمود کردند که پسرم نزد آنها نیست چراکه او بی‌قراری کرده و وی را به مقابل خانه من آورده و به خانه بازگشته‌اند و دیگر خبری از او ندارند. باورم نمی‌شود که پسرم گم شده باشد.
با توجه به شکایت این زن از خانواده شوهر فوت‌شده‌اش به اتهام کودک‌ربایی، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و چند روز پیش ماموران با هماهنگی قضایی خانه پدربزرگ پسر ۸ساله را مورد بازرسی قرار دادند تا این‌که نوه ناپدیدشده را در آنجا یافتند. ماموران به تحقیق از خانواده پدری این کودک پرداختند که پدربزرگش در جریان تحقیقات پلیسی گفت: پسرم که فوت کرد ما اختلاف و درگیری‌هایمان با عروس خانواده بیشتر شد. پسر ۸ساله که نوه‌مان بود و تنها یادگار به‌جامانده از پسر فوت‌شده‌مان را نمی‌توانستم دور از خودمان نگه‌داریم. او به من و مادربزرگش، عموها و عمه‌هایش وابستگی عاطفی داشت. حتی خودش با میل خود در خانه مانده بود و هیچ اجباری نبود. وقتی مادرش سراغش آمد به خاطر این‌که او را از دست ندهیم وانمود کردیم که او در خانه ما نیست. اما فکر نمی‌کردیم این کار من و خانواده‌ام را به دردسر بیندازد. در جریان تحقیقات پلیسی وقتی معلوم شد سوء‌نیتی در کار نبوده، کودک تحویل مادرش شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *