پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

دختر جوان در حین فرار از دست سارقان، گرفتار سه مرد متجاوز شد

دختر جوان وقتی می‌خواست از چنگ سارقان تلفن همراه فرار کند در دام سه مرد متجاوز گرفتار شد.

http://neo.khorasannews.com/content/upload/1c1325ba-5345-4efc-b7e9-af48af4050c4.jpg

به‌گزارش خبرنگار «ایران»، یک ماه قبل دختر جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از اتفاق شومی که برایش رخ داده بود خبر داد. وی به مأموران گفت: به‌همراه پسر مورد علاقه‌ام در یکی از بوستان‌های منطقه مسعودیه نشسته بودیم که دو پسر جوان با چاقو به سمت ما آمدند. بعد هم با تهدید، گوشی تلفن همراه و پول‌هایمان را سرقت کردند. با چاقو یک ضربه هم به دوستم زدند که مجروح شد. من که خیلی ترسیده بودم درخواست کمک کردم تا اینکه پسر جوانی نزدیکم شد و گفت: «اینها قصد آزار و اذیت تو را دارند باید فرار کنی.» بعد هم از من خواست دنبالش بروم تا از پارک خارج شوم. من هم به‌همراه پسر جوان فرار کردم و به سمت انتهای پارک رفتیم. درآنجا یک خودروی پراید نقره‌ای که دو سرنشین داشت توقف کرده بود به محض اینکه به پراید رسیدیم، پسر جوان با تهدید چاقو مرا سوار ماشین کرد. به‌خاطر ترس از جانم با آنها همراه شدم و مردان خشن مرا به خارج از تهران برده و هر سه نفر آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد از آن هم مرا در محلی خلوت در جنوب تهران رها کردند.
با شکایت دختر ۱۸ ساله کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در نخستین گام دختر جوان به چهره نگاری سه مرد شیطان صفت و دو سارقی که در بوستان بودند پرداخت. چند روز بعد دو پسر سارق دستگیر شدند.
زمانی که تصویر چهره نگاری شده سه مرد شیطان صفت به آنها نشان داده شد، یکی از پسران با شناسایی یکی از آنها گفت: او عموی من است ولی من از ماجرای تعرض بی‌خبر هستم. بدین ترتیب مخفیگاه متهم شناسایی شد،اما وی به همراه دو همدستش متواری شده بودند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *