پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ قبل از ظهر به وقت تهران

داستان و بازیگران سریال تلویزیونی «پاهای بیقرار» +تصاویر

تصویری بسیار زیبا از مهرانه مهین ترابی و پانته آ بهرام در پشت صحنه سریال «پاهای بیقرار» را مشاهده می کنید.

داستان و بازیگران سریال تلویزیونی «پاهای بیقرار»

پاهای بی قرار نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی است.

این سریال محصول شبکه پنج سیما در تابستان ۱۳۹۶ کلید خورد و قرار است در ۶۰ قسمت از شبکه پنج سیما پخش گردد.

اصغر محبی، مسعود رایگان، پانته آ بهرام، مهرانه مهین ترابی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور و لیندا کیانی بازیگران این سریال هستند.

این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

https://cdn.isna.ir/d/2017/08/20/3/57541348.jpg

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال پاهای بیقرار

به گفته تهیه کننده سریال «پاهای بی قرار»، تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی این روزها در لوکیشنی در یک محضر عقد و ازدواج ادامه دارد.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار» در گفتگو با مهر، با اشاره به پروسه تولید این سریال که این روزها به کارگردانی منوچهر هادی در حال تصویربرداری است، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از سریال ضبط و تصویربرداری شده است و احتمالا تا اواخر خرداد و یا اواسط تیر تولید آن ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به لوکیشن حال حاضر این سریال که برای شبکه پنج سیما آماده می شود، توضیح داد: اکنون حوالی خیابان شهید مطهری در یک محضر عقد و ازدواج تصویربرداری سریال را ادامه می دهیم.

این تهیه کننده در پایان بیان کرد: ما در حال حاضر روزکار هستیم و لوکیشن های متعددی در سطح شهر از جمله بیمارستان، مطب دکتر، شرکت و … داریم که این روزها باید در کنار لوکیشن های خارجی به آن مکان ها هم برویم.

فیلمنامه سریال «پاهای بی قرار» به قلم بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان نوشته شده است و این سریال در ۲ فصل و ۳ فاز تصویربرداری می شود.

این مجموعه زندگی چند خانواده را به تصویر می کشد و داستان را در بستر وقایع انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس پیش میبرد.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، علی رضا استادی، سجاد قراگزلو، سیروس همتی، مهدی صبایی، اصغر محبی، افسانه ناصری، مجید صیادی و … بازیگران این مجموعه هستند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *