سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

خلاصه برنامه دورهمی با حضور گوهر خیراندیش +عکس

گوهر خیراندیش بازیگر باسابقه و دوست داشتنی سینمای کشورمان شب گذشته با حضور در برنامه دورهمی گفت و گوی جالبی با مهران مدیری انجام داد. /عکس: آزاده امیرخانی

خلاصه برنامه دورهمی با حضور گوهر خیراندیش +عکس

گوهر خیراندیش باحضور در برنامه “دورهمی” از خاطرات روزهای ابتدایی فعالیت هنری‌اش گفت و درباره آشنایی‌اش با جمشید اسماعیل‌خانی توضیح داد.

این بازیگر که سر صحنه سریال “دیوار به دیوار” دچار حادثه شد، درخصوص آسیب های زیادی که در محیط کار می‌بیند، گفت: من خیلی آسیب دیدم و تعدادشان آنقدر زیاد است که نمی‌شود بیان کرد و هیچگاه نگذاشتم که در کار من خلل وارد کنند و مانع ارتباطم با بینندگان شود.

خیراندیش درخصوص آغاز فعالیت هنری‌اش توضیح داد: من در خانه بودم که در یک تئاتری شرکت کردم و اسماعیل‌خانی من را انتخاب کرد و سپس در عرصه هنری کار خود را ادامه دادم و از تئاتر به سینما و تلویزیون آمدم.

این بازیگر در مورد سن و سال خود گفت: من متولد اول شهریور هستم و در اینترنت هم تاریخ تولد من نوشته شده است، هر سنی که داشته باشم بهتر و جوان‌تر از آن به نظر می‌آیم.

او درباره تعدد کارهایی که انجام داده و نحوه انتخاب نقش‌ها توضیح داد: همه کارهایم را با وسواس انتخاب کرده‌ام و حدود ١١٠ فیلم بازی کرده‌ام. جایزه‌های زیادی را هم برای نقش‌های مختلف دریافت کرده‌ام.

خیراندیش آشنایی‌اش با جمشید اسماعیل ‌خانی و عاشق شدنش را اینطور توصیف کرد: وقتی عاشق شدم فکر می‌کردم که تمام دنیای آدم همان عشق می‌شود، اما وقتی که گذشت آنقدر عقل حاکم می‌شود که بسیار منطقی و درست با آن احساس برخورد کردم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *