چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

خرید عجیب و غیرمنتظره در راه پرسپولیس؟

شایعات عجیبی در خصوص گزینه جانشینی احتمالی علیرضا بیرانوند شکل گرفته است.

https://static3.jamaran.ir/servev2/QUhHqoOHqY5j/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%AC%D8%A7%D9%85+%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C+-+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7+-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86%D8%AF.jpg

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از سوی فیفا، هواداران این تیم امیدوار به تقویت قدرتمند تیم در ادامه مسیر و دوری از اتفاقات گذشته هستند، شایعات عجیبی درباره نام‌های مدنظر باشگاه به گوش می‌رسد.

جدیدترین نام برای حضور در پرسپولیس محمدرضا اخباری است؛ گلر سابق تراکتورسازی و سایپا که مدت‌هاست خانه نشین شده و خبری از او درون دروازه نیست.

شایعات از جایی آغاز شده که علیرضا بیرانوند در رویای لژیونر شدن هر روز گمانه‌زنی درباره جدایی احتمالی‌اش از پرسپولیس را افزایش داد. علیرضا بیرانوند که در فصل گذشته در آستانه حضور در لیگ ترکیه قرار داشت، بعد از درخشش در جام جهانی روسیه و نمایش فوق العاده‌ای که برابر حریفان ایران در این رقابت‌ها (مراکش، اسپانیا و پرتغال) داشت، بار دیگر زمزمه جدایی از پرسپولیس را افزایش داد. با این حال شرایط سخت پرسپولیس که درگیر محرومیت نقل و انتقالاتی بود باعث شد تا علیرضا بیرانوند بار دیگر توافق خود مبنی بر ادامه همکاری با سرخپوشان را دنبال کند. اکنون با توجه به پایان این محرومیت و رویای بزرگی که این دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس برای خود متصور است، بار دیگر شایعات مبنی بر جدایی‌اش از این تیم افزایش یافته است. مساله‌ای که باعث شده تا گمانه‌زنی به صورت موازی برای انتخاب جانشین او نیز افزایش یابد.

طی روزهای اخیر و خصوصا از صبح امروز شایعات درباره گزینه علیرضا بیرانوند به محمدرضا اخباری رسیده است. محمدرضا اخباری دروازه بان سابق سایپا که بعد از درخشش در جمع نارنجی‌پوشان برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز شد و پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کرد. روزهای پرنوسان این دروازه‌بان که جانشین حامد لک شده بود، با پایان دوران سربازی به پایان رسید و در شرایطی که تراکتورسازی خواهان ادامه همکاری و عقد قرارداد جدید با او بود، با مخالفت باشگاه سایپا مواجه شد و به تهران بازگشت.

اخباری با پیراهن سایپا دوران کاملا متفاوتی را دنبال کرد و نه تنها پیراهن تیم ملی را که در اردوهای آن حضور داشت از دست داد که در نهایت به سمت نیمکت نشینی و بعد از آن سکونشینی پیش رفت. ادامه سکونشینی از دروازه‌بانی که تصور می‌شد مسیر پدیده شدن را دنبال می‌کند در نهایت باعث شد تا او در ادامه فصل رضایتنامه خود را از باشگاه دریافت کند و طی نیم فصل اخیر را خانه‌نشین باشد.

اکنون در شرایطی که هنوز ماجرای مربوط به جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند قطعیت نیافته، شایعات در خصوص این گزینه عجیب که دوران دوری او از فوتبال کاملا ملموس بوده کاملا دور از ذهن به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد سیاست باشگاه که واکنشی به این موضوعات نشان نداده، بیشتر به این ماجرا دامن خواهد زد. پرسپولیس که طی فصول اخیر با حضور علیرضا بیرانوند و دروازه‌بان دوم مطمئن خود (بوژیدار رادوشوویچ) از شرایط پرنوسان گذشته فاصله گرفته و اشتباهات در این خط و اعتماد کادرفنی به بالاترین حد ممکن رسیده، اکنون باید دید هواداران در نقل و انتقالات با چه شرایطی مواجه خواهند شد و در صورت از دست دادن احتمالی ستاره خود (علیرضا بیرانوند) کدام گزینه را درون دروازه خود خواهند دید. با این حال طی ساعات اخیر و با دامنگیر شدن این شایعه درباره مذاکره با محمدرضا اخباری هجمه زیادی درباره این انتقال احتمالی صورت گرفته و بیشتر طرفداران با اشاره به خانه نشینی چند وقت اخیر او، اعتقاد داشتن این انتقال در شرایط فعلی نمی‌تواند به سود دروازه این تیم تلقی شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *