پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

حمایت سعید سهیلی از ریحانه پارسا: قضاوت کار ساده‌ای نیست، اما این روز‌ها برای بسیاری چه سهل شده است

سعید سهیلی به ریحانه پارسا توصیه کرد تا به قضاوت هایی که درباره اش می شود توجهی نکرده و به مسیر پیش رویش توجه کند. به او گفت که تعاریف حامد عنقا و بهرنگ توفیقی زلال و دلسوزانه است.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1397/6/12/481015_225.jpg

سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» با انتشار تصویری از ریحانه پارسا در اینستاگرام، توصیه‌هایی به او کرد که این شرح است: «دخترم لیلا … دخترم ریحانه … سلام ، موفقیتت را در سریال پدر تبریک می‌گویم، به بهانه این تبریک بگذار بگویم که … هیچکس حق قضاوت تو را ندارد، هیچکس جز خودت، قضاوت کار ساده اى نیست ، کار سختى ست که اینروزها براى بسیارى سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت، چه خوب و چه بد، چه درست و چه نادرست، لااقل من این کار را بلد نیستم، نه بلدم و نه مى‌پسندم.

اما میتوانم پدرانه بگویم که … بیا و این روزهاى شیرین زندگیت را تلخ نکن، بیا و پشت سرت را فراموش کن ، بیا و به روبرو خیره شو ، به روبرو … به آینده … به افق هاى دور … به روزهاى بهتر ، از محبت ها غره و از بى مهرى ها مأیوس مشو ، بدان که در میانه این هیاهوى بیشمار … بسیارى تو را دوست دارند.

اما مهر دو نفر از جنس دیگرى ست، متفاوت از همه ، هیچکس به اندازه آقاى عنقا و آقاى توفیقى تو را دوست ندارد ، بلاشک تعریف آنان زلال است و دلسوزیشان صادقانه، اما یک نفر دیگر هم هست، هواخواهى که بیشتر از آن دو … و بهتر از همه “هوایت” را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خیره شو ، به آینده ، به افق هاى دور ، به روزهاى بهتر ، دخترم ریحانه … دخترم لیلا … خدانگهدارت ، همه جا … همه وقت … همیشه.»

حمایت سعید سهیلی از ریحانه پارسا: قضاوت کار ساده‌ای نیست، اما این روز‌ها برای بسیاری چه سهل شده است

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *