پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

حبس ۲ کارگر در شعله های آتش +تصاویر

ساعت ۷:۴۴ صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر آتش‌سوزی در یک مغازه واقع در بلوار ارتش، شهرک سوهانک بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۳۱ و ۳۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

مرتضی لک؛ رئیس ایستگاه ۱۳۱ آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: هنگام رسیدن آتش‌نشانان، از داخل یک مغازه خواروبار فروشی به مساحت ۸۰ مترمربع که در کرکره‌ای آن بسته و این مغازه تعطیل بود، دود بسیار زیادی خارج می‌شد و بنابر اظهار مالک این مغازه، دو نفر از کارگران هم داخل مغازه حضورداشته و میان آتش به دام افتاده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه نخست پس از قطع برق و گاز مغازه با رعایت کامل اصول ایمنی، در کرکره‌ای مغازه را باز کرده، با استفاده از یک رشته لوله آبرسانی، این آتش‌سوزی را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

رئیس ایستگاه ۱۳۱ آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به جست‌وجو درمحل پرداختند، توانستند دو کارگر جوان را از داخل این فروشگاه به بیرون منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ هر دو کارگر این مغازه که دچار دودزدگی شده بودند، توسط امدادگران اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.

/تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *