سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

حاضرم با یک‌پنجم قرارداد «بشار» به پرسپولیس برگردم!

بازیکنان زیادی سراغ داریم که تازه پس از جدایی از پرسپولیس (و همین‌طور استقلال) قدر این پیراهن را دانسته‌اند. کسانی که هرگز تصورش را نمی‌کردند بعد از رفتن از تیم‌های بزرگ به چه اوضاع و احوالی خواهند افتاد. این دسته از بازیکنان همه‌چیز را قائم به خود دانسته و فکر می‌کردند تیم بدون آن‌ها دچار مشکل می‌شود، اما نه تنها چنین اتفاقی نمی‌افتد بلکه تازه تیم یکدست شده و روی غلتک می‌افتد. یکی از این بازیکنان هافبک سابق و بازیساز پرسپولیس است که با قراردادی ۳ میلیارد تومانی (برای یک فصل) به تیمی متمول و شهرستانی پیوسته است اما…

حاضرم با یک‌پنجم قرارداد «بشار» به پرسپولیس برگردم!

ستاره سابق خط میانی پرسپولیس در تیم جدیدش هرگز نتوانست اوج بگیرد و تمام القابی هم که در تیم قرمز پایتخت به دست آورده بود از دست داد. چرا؟

ستاره‌ای که در پرسپولیس اوج می‌گیرد با شرایط خاصی مواجه می‌شود. همه توجهات به سمت او جلب و همین موضوع او را دچار غرور و خود بزرگ‌بینی می‌کند. فوتبالیست قصه ما هم با توجهات بیش از حد از اصل و متن فوتبال دور و به حاشیه رانده شد.

او در اردو‌ها و تمرینات بازیکنان جوان‌تر را دست می‌انداخت و حتی گاهی پا را فراتر نهاده و دستیاران سرمربی را مسخره می‌کرد!

روزی برانکو ایوانکوویچ متوجه شد این ستاره مطرح برادر خودش (زلاتکو) را در جمع بازیکنان دست انداخته است و دیگران هم به مربی پرسپولیس می‌خندند. از همان روز سرمربی کروات تصمیم خودش را گرفت و برخلاف میل باطنی طرف را نیمکت‌نشین کرد و…

این بازیکن دوام چندانی در پرسپولیس نداشت درحالی که می‌توانست در تیم ملی هم جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند منتهای مراتب غرور و حاشیه این اجازه را به او نداد.

الان مدت هاست اسمی از این ستاره سابق خط میانی پرسپولیس شنیده نمی‌شود در حالی که شنیدیم به پرسپولیسی‌ها پیغام داده حاضر است با یک‌پنجم پول درخواستی بشار رسن عراقی (بخوانید ۵۰۰ هزار دلار!) برای فصل بعد به تیم سابقش برگردد. با وجود به نزول مشهود این بازیکن شاید هم هنوز به درد پرسپولیس بخورد و مثل سابق بیشترین پاس گل‌ها را بدهد ولی…

کادر فنی پرسپولیس به‌درستی و به استناد به سوابق هافبک مورد نظر موافق بازگشت او نیست. مربیان پرسپولیس که ماجرا‌های این ستاره در پرسپولیس را شنیده‌اند دوست ندارند تجربیات دوران برانکو تکرار شود. کیست که به آن‌ها حق ندهد؟!
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *