سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

جزئیات دستگیری سارق مسلح بانک ملی +تصاویر

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات دستگیری امروز سارق مسلح بانک ملی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ منصور حمیدوند؛ سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات بازداشت سارق مسلح بانک ملی اظهار کرد: ساعت ۷:۴۵ صبح امروز یک سارق مسلح با استفاده از فرصت و خلوتی صبح و یک دستگاه موتورسیکلت با کلاه نقابدار، عینک و ماسک وارد بانک ملی شعبه نعمت‌آباد شد، وی پس از زدن قفل به در بانک اقدام به شلیک یک تیر هوایی داخل بانک کرده و با تهدید رئیس بانک و نزدیک شدن به گاوصندوق، شخصاً اقدام به برداشت مقداریی تراول‌چک (حدود ۷۰ میلیون تومان) کرد.

وی خاطرنشان کرد: سارق در زمان خروج بانک مبادرت به باز کردن قفل کرد، اما با مشکل مواجه شد، در نهایت به دلیل باز نشدن قفل در بانک حبس شد که در این لحظه نیز اقدام به شلیک یک تیر دیگر کرد.

حمیدوند با اشاره به حضور به موقع مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در محل حادثه طی مدت زمان سه دقیقه، تصریح کرد: لحظاتی بعد ریاست کلانتری نیز در محل حادثه حاضر شده و در نهایت سارق توسط مأموران بازداشت شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این بانک نگهبان نداشت، متذکر شد: تمهیدات انتظامی در ادوار مختلف بر روی این بانک انجام شده و توصیه می‌کنیم رؤسای بانک‌ها ضمن همکاری لازم با نیرو‌های انتظامی درخواست نگهبان داده تا از مجاری قانونی این کار صورت گیرد.

وی یادآور شد: این سارق که ۵۱ سال سن دارد انگیزه خود از این سرقت را بحث‌های مالی عنوان کرده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *