پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

جذاب‌ ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود +تصاویر

زیبایی و جوانی دو عامل مهم شهرت ستاره های هالیوود است اما برخی از ستاره ها هستند که با وجود سن بالا، هنوز هم جذابیت خود را حفظ کرده اند.

به گزارش برترین ها، اگر دوست دارید با ستاره های زیبای بالای ۴۰ سال جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

۱. سوفیا ورگارا

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

سوفیا ورگارا(Sofia Vergara)، زاده ۱۰ ژوئیه۱۹۷۲، هنرپیشه، کمدین و مدل کلمبیایی است. او به عنوان یکی از جذاب ترین زنان جهان شناخته می شود. رنگ طلایی پوست، تاب موها و لهجه شیرین اش از عوامل تاثیرگذار در چهره او محسوب می شوند. البته جدا از زیبایی ظاهری، توانایی او در بازیگری نیز بر محبوبیت او افزوده است.

سوفیا در سال ۲۰۰۰ به بیماری سرطان تیرویید مبتلا و مجبور به برداشتن غده تیرویید خود شد اما تحت درمان ایزوتراپی قرار گرفت و توانست سلامت کامل خود را باز یابد. در سپتامبر ۲۰۱۶ مجله فوربز سوفیا را پردرآمدترین بازیگر تلویزیونی نامید که درآمد سالانه ای بیش از ۴۳ میلیون دلار دارد. این ستاره ۴۶ ساله و همسرش، جو منگنیلو، در حال حاضر به عنوان جذاب ترین زوج هالیوودی شناخته می شوند.

۲. هلی بری

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

هلی ماریا بری(Halle Maria Berry)، زاده ۱۴ اوت ۱۹۶۶، بازیگر آمریکایی است که تاکنون توانسته جوایز امی و گلدن گلوب را از آن خود کند. او تنها زن سیاه ‌پوستی ست که جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده ‌است. از بهترین کارهای او می توان فیلم هایی چون «X-Men»  و «Catwoman» را نام برد. او همچنین در سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی در فیلم « Monster’s Ball» جایزه اسکار را دریافت کرد.

در کنار توانایی بازیگری او، این ستاره ۵۱ ساله که در حال حاضر صاحب ۲ فرزند نیز می باشد، به خاطر چهره جذاب اش، همیشه مورد توجه بوده است. با توجه به اندام متناسب، چهره زیبا و فیگورهای او، تعجبی ندارد که نام او را در لیست زیباترین زنان بالای ۴۰ سال ببینیم.

۳. کاترین زیتا جونز

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

کاترین زیتا جونز (Catherine Zeta-Jones)، زاده ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۹، بازیگر ولزی است که برنده جوایزی همچون جایزه اسکار، جایزه بفتا و جایزه تونی شده‌ است. البته او جدا از بازیگری، توانایی های دیگری چون خوانندگی و رقصیدن را نیز دارد. اما تمام این توانایی ها در کنار زیبایی او بود که نام او را در میان زیباترین زنان جهان ثبت کرد. او اکنون ۴۹ سال دارد و صاحب ۲ فرزند از همسرش، مایکل داگلاس، می باشد اما با این وجود هنوز هم جزو یکی از جذاب ترین زنان جهان شناخته می شود. استخوان بندی اندام او، رنگ پوست و ظرافت زنانه ای که در ظاهر و رفتارش دارد، دلیل محکمی بر این ادعاست.

۴. مونیکا بلوچی

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

مونیکا آنا ماریا بِلوچّی (Monica Anna Maria Bellucci)، زاده ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴، مانکن، مدل عکاسی و هنرپیشه ایتالیایی است. شاید باور این که او اکنون ۵۴ سال سن دارد، سخت باشد اما واقعیت است. او هیچ تغییری از آن زمان که تازه به حرفه مادلینگ راه پیدا کرده بود و مدل برندهایی چون دولچه و گابانا و دیور می شد، نکرده است. چهره خاص ایتالیایی او باعث می ‌شود که تهیه ‌کنندگان به عنوان بازیگر از او دعوت به همکاری کنند.

اولین حضور هالیوودی او در نقش عروس دراکولا در فیلم «دراکولای برام استوکر» فرانسیس فورد کاپولا بود. درخشش جهانی بلوچی اما با فیلم «مالنا» جوزپه تورناتوره رخ داد، به هر حال بازی او در  این فیلم یک مشخصه منحصر به ‌فرد داشت، این که او بدون داشتن دیالوگی و تنها با حرکات بدن و صورت خود تا حد یک ستاره درخشید. او اکنون صاحب ۲ فرزند است و همچنان جزو زیباترین زنان جهان شناخته می شود.

۵. نائومی واتس

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

نائومی الن واتس (Naomi Ellen Watts)، زاده ۲۸ سپتامبر ۱۹۶۸)، هنرپیشه انگلیسی-استرالیایی است. او از همان زمان(سال ۱۹۸۶) که فعالیت خود را آغاز کرد، به خاطر موهای بلوند و چشم های آبی اش درخشید. محبوبیت این ستاره ۴۹ ساله در فیلم هایی چون «King Kong»، «Divergence» و «The Impossible» بیشتر شد. جدا از زیبایی او، که تاثیر بسزایی بر شهرت اش داشت، توانایی بازیگری او نیز به موفقیت اش دامن زد به طوری که او موفق به دریافت جوایزی چون آمادمی اوارد و گلدن گلوب برای بهترین بازیگر شد.

۶. دمی مور

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

دِمی گاینس کوچر (Demi Guynes Kutcher) که با نام حرفه ‌ای دِمی مور شناخته می ‌شود، زاده ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲، هنرپیشه آمریکایی است. دمی مور قبل از ورود به سینما چندان محبوب نبود و کسی از دیدنش خوشحال نمی ‌شد و حتی در بسیاری از موارد در را هم بر روی او و همکارانش باز نمی‌ کردند اما پس از برقراری ارتباط با اشتون کوچر کم کم توجهات را به سمت خود جلب کرد. این ستاره ۵۵ ساله، به دلیل ظاهر جذاب و توانایی بازیگری اش توانست موفقیت های زیادی را از آن خود کند به طوری که در حال حاضر جزو یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود به شمار می رود.

۷. کریستی برنکلی

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

کریستی برنکلی (Christie Brinkley، زاده ۲ فوریه ۱۹۵۴، هنرپیشه و مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. او اکنون ۶۴ سال سن دارد اما با این وجود هنوز هم در حرفه اش موفق است. بی شک یکی از دلایل موفقیت او، زیبایی ظاهری اش می باشد. اخیرا او خط تولید لوازم آرایش خود را راه اندازی کرده که بر بالا بردن محبوبیت اش بی تاثیر نبوده است. او در حال حاضر ۳ فرزند دارد و هنوز هم به عنوان مدل برای عکس مجلات انتخاب می شود.

۸. جنیفر کانلی

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

جنیفر لین کانلی (Jennifer Lynn Connelly)، زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۷۰،  بازیگر آمریکایی ست که در زمینه مد نیز فعالیت کرده است. او به خاطر بازی در فیلم « A Beautiful Mind» برنده آکادمی اوارد و گلدن گلوب شد. با وجود ۲ فرزند، او هنوز هم جزو زیباترین زنان جهان شناخته می شود به طوری که مجلات مشهوری چون تایم یا لس آنجلس تایمز بارها از جذابیت ظاهری او نوشته اند.

۹. اوا لونگوریا

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جذاب‌ترین بازیگران بالای ۴۰ سال هالیوود

اوا لونگوریا (Eva Longoria)، زاده ۱۵ مارس ۱۹۷۵، بازیگر آمریکایی است. او با وجود این که ۴۳ سال سن دارد، اما هنوز هم مانند دوران جوانی خود با شور و نشاط است. شاید بتوان یکی از دلایل موفقیت او را زیبایی ظاهری اش دانست به طوری نام او در میان جذاب ترین زنان هالیوودی ثبت شده است. او در حال حاضر به عنوان مدل با برندهای مشهوری چون لورئال همکاری می کند.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. کامرون دیاز چی شد پس؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *