چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

توافق تاج و کی‌روش؛ فعلاً بازی‌ های دوستانه را فیکس کنید

در صحبت‌های تاج و کی‌روش نقطه مشترک صحبت‌ها این بود که برنامه‌ها با وجود روشن نشدن تکلیف نیمکت ایران، جلو برود.

https://www.khabarvarzeshi.com/files/fa/news/1397/4/27/28619_244.jpg

کار کی‌روش با تیم ملی به کجا رسید؟ این سؤالی است که همه این روز‌ها می‌پرسند. قرار بود روز گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با کی‌روش به صورت تلفنی صحبت کند. ظاهراً جلسه تاج و کارلوس در روسیه نتیجه مشخصی نداشت.

کی‌روش همان حرف‌هایی را زد که پیش از ترک ایران به خبرورزشی گفته بود. او در جلسه با تاج هم تأکید کرد: «دیگر مثل گذشته عمل نمی‌کنیم. همیشه این‌طور بود که ما ابتدا به تعهدات خود عمل کنیم. در ادامه بعضی قول‌ها خیلی دیر عملی شود و بعضی دیگر اصلاً عملی نشود.»

کی‌روش این بار پای خود را در یک کفش کرده که «باید ابتدا قول‌ها عملی شود و بعد ما به تعهدات خود عمل کنیم.» او به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم تأکید کرد تا امروز تیم ملی به تعهدات خود عمل کرده و بنابراین کوچکترین ابهامی در این زمینه وجود ندارد. پس مسئولان ابتدا قول‌های خود را عملی کنند تا او و تیم ملی هم استارت کارشان را بزنند.

تاج اصرار دارد ایران سریعاً برنامه‌ریزی خود را قطعی کند. در صحبت‌های تاج و کی‌روش نقطه مشترک صحبت‌ها این بود که برنامه‌ها با وجود روشن نشدن تکلیف نیمکت ایران، جلو برود. فدراسیون به همین خاطر مذاکراتش را برای برگزاری بازی‌های دوستانه تا جام ملت‌ها آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد تا زمانی که شرط و شروط کی‌روش عملی نشود اتفاقی رخ نمی‌دهد. فدراسیون در تلاش است مشکل خدمت سربازی بازیکنان را به کمک وزارت ورزش حل کند. ماجرای معافیت ملی‌پوش‌های سرباز منتفی شده و فدراسیون تأکید دارد حداقل بازیکنان برای رفت‌وآمد به ایران مشکلی نداشته باشند.

از نظر مسئولان نظام وظیفه این پیشنهاد منطقی‌تری نسبت به معافیت بازیکنان است و به همین خاطر احتمالاً مشکل حل خواهد شد. به ویژه اینکه پس از تعریف و تمجید‌های رهبری از عملکرد بازیکنان ایران در جلسه اخیراً با اعضای هیئت دولت، حالا توقعات این است که همه چیز برای موفقیت تیم ملی در امارات مهیا شود.

فدراسیون در تلاش است هرچه سریع‌تر تکلیف نیمکت ایران را روشن کند تا کار آغاز شود. کی‌روش فعلاً به لیسبون رفته و قصد ندارد به ایران بازگردد، تا زمانی که همه چیز نهایی شود.
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *