پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویری جالب و دیدنی از بازیگران ایرانی در اینستاگرام «۲۹۵»

تصاویری جالب و دیدنی از چهره های مطرح ایرانی از بازیگران معروف سینما و تلوزیون گرفته تا ورزشکاران و … در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و … در این بخش اماده کرده ایم که در ادامه می بینید …

با عکسی از دیدار حجت الاسلام سیدحسن خمینی با آقای بازیگر این شماره را شروع میکنیم. ممنون از تولیت بیت امام (ره) که جزو معدود چهره های سیاسی کشورمان هستند که هر از چند گاهی حال بزرگان سینما و هنر را می پرسند و به عیادتشان می روند. و همچنین آرزوی صحت و سلامتی داریم برای استاد عزت الله انتظامی، بزرگمرد پرده نقره ای

%postname%

امیرکربلایی زاده و همسر جان از قاب دوربین غلامرضا خلیفه، پس از اجرای تئاتر «پری» که با هنرنمایی امیر و کارگردانی امیرغفارمنش به پایان یافت.

%postname%

بهنام صفوی با به اشتراک گذاشتن این سلفی شاد، از حضور خود در یکی از برنامه های آتی خندوانه خبر داد. خبری خوش برای علاقه مندان به پسر با شخصیت، با اراده و خوش صدای موسیقی کشورمان.

%postname%

سلفی عشقولانه و زیبای سامان احتشامی و همسر عزیزش در کنار نمادِ جاویدانِ تهران. برج میلاد، پل طبیعت و سایر سازه های مدرن بدانند که هیچگاه توان رقابت با برجِ خسته ی جنوب شهر را نخواهند داشت.

%postname%

خاطره بازی نوید عبداللهی پسر ارشد زنده یاد ناصر عبداللهی با عکس های از پدر محبوبش در کنار خواهر ته تغاری‌ شان نینا خانم که بیشتر از دو سال از نعمت حضور پدر برخوردار نبود و این روزها برای خود خانمی شده است. روح ناصریا همیشه شاد باشد. واقعاً دلمان برای صدای گرم و اجراهای منحصر به فرد و “للا للا لا لا لا للا” های ناصر عزیز تنگ شده است. بعضی ها خیلی ناگهانی و غیر عادلانه میروند، ناصر یکی از تلخ ترین و جان سوز ترین نمونه های این رفتن ها محسوب می شود.   

%postname%

عکس یادگاری لاله اسکندری و همسر محترم در کنار پرواز همای پس از تماشای اجرای ایشان در کاخ سعد آباد. قبل تر ها لباس های خانم ها پر از طرح گل و بلبل و سایر چیزهای زیبای طبیعی بود. امروزه آن گل های ریز از لباس ها حذف شده و همگی آن ها در یک یا نهایتاً دو گلِ غول پیکر خلاصه شده اند.
لباس جناب همای هم سوغاتی از طرف یکی دوست عزیزش از چین است که آن را از معبد شائولین برای او آورده است. البته احتمال این هم هست که آن را از موزه وسایل «مائو» کِش رفته باشد!

%postname%

هر گاه و در هر مراسم خیریه ای که دیدید علی کریمی در آن حضور دارد، نگاهی به گوشه و کنار عکس بیاندازید، مطمئناً لیلا بلوکات را هم در کادر خواهید دید!

%postname%

وقتی چِکت برگشت خورده و بدهکاران آمده اند دم در و تو داری از چشمی نگاه میکنی!

%postname%

گویا حال اندیشه خیلی خوب نیست و “فرکانسش” تا چند روز بهم خورده. تا فحشمان نداده، برویم سراغ عکس بعد!

%postname%

پانته آ بهرام این عکس را برای تبریک روز جهانی عکاس انتخاب کرد و به اشتراک گذاشت، در حالی که برای روز جهانی نقاش گزینه خیلی بهتری بود!

%postname%

– وقت خداحافظیِ کی رسیده؟!
 +(واکنش عزیزان)

%postname%

پدرام کریمی و منچهر هادی در حاشیه جشن تولد ۴۴ سالگیِ منوچهر، کارگردان موفق سینما. انشاالله عکش تولد ۱۴۴ سالگی منوچهر را همین جا بگذاریم و شما هم بیننده آن باشید.  

%postname%

بزرگمهر و سینا در زیر سایه سبیل ناصر خان در حرم سرای اش!

%postname%

عکس یادگاری منصور ضابطیان با احسان کرمی پس از تماشای اولین کنسرت موسیقی احسان، هنرمند همه فن حریف و شایسته کشورمان. احسان اجرا می کند، می خواند و گویندگی می کند و در هر سه عالی است. ای کاش سایر عزیزانِ “مولتی حرفه” ی ما هم فقط به حضور در حرفه های جانبی اهمیت ندهند و سعی کنند با تقویت استعداد و تلاش حرفه ای، خود را قوی کنند، یا اینکه بیخیال سایر حوزه ها شوند و بچسبند به حرفه اصلی خودشان. احسان کرمی و پژمان جمشیدی دو نمونه خوب از هنرمندان چند کاره (مگر آبمیوه گیری است؟!) ما هستند.

%postname%

بسوزد پدر تنهایی و تجرد که آدم را از زعفرانیه به جاده های احمدآباد مستوفی می کشاند.

%postname%

لیندا جان حرم جای خواب نیست، اگر نمیتوانی خودت را کنترل کنی، تشریف ببر هتل و تا صبح تخت بخواب!

%postname%

کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی از وقتی متوجه شدند که در لیست جدید تیم ملی حضور ندارند، با خیال راحت و فراغت بال بیشتری به خوش گذرانی و کافه گردی در یونان مشغول هستند.

%postname%

سلفی نصفه و نیمه بهناز جعفری با درختان بلند بالای چنار. واقعاً چنار یکی از پرابهت ترین درختانی است که در اقلیم ما وجود دارد. بلند بالا و پر برگ و همیشه زیبا.

%postname%

سهراب مرادی در حال تمرین رقص آذری در ریو دو ژانیرو.

%postname%

سلفی محسن مسلمان و سیاوش خیرابی با زاویه ای “از ارزشها کم نکننده” از ماشین چند صد میلیونی اش. محسن و سیاوش طبق آخرین معیار های رفیق شناسی،  “رفیق قدیمی” بحساب می آیند چون چند هفته ای میشود که از آشنایی شان گذشته است.

%postname%

پست تشکر حسن یزدانی از مردم بخاطر سیل تبریک ها و تشویق های صمیمانه شان که مثل همیشه قهرمان کشورشان را تنها نگذاشتند. به قول هادی عامل “خدا بهت عزت بده، نازنین پهلوان”.

%postname%

سلفی خانوادگی عماد طالبزاده به همراه یک جمله تکان دهنده و منقلب کننده ی ذهن و روح و مزاجِ بدن!

%postname%

عکسی از جشن تولد عمو پورنگ در یک موسسه خیریه در کنار علی مسعودی و سایر عزیزان. شاید باورش سخت باشد، ولی عمو پورنگ ۴۳ ساله شده است!

%postname%

 مریم خدارحمی از همکاری مجدد خود با ابوالفضل خان پورعرب در یک سریال جدید خبر داده است. مریم جان تا وقتی که زمان پخش سریال را اعلام نکنی، ما خواب و خوراک نخواهیم داشت و زندگی را بر ما حرام کرده ای…

%postname%

احسان قائم مقامی، اولین و تنها استادبزرگ شطرنج کشورمان در کنار جناب خان و رامبد در نمایی از برنامه خندوانه. تنها رامبد جوان است که میتواند با شلوار جین و کفش قرمز در برنامه تلوزیونی حضور پیدا کند و آن وقت میهمانان برای حضور در استودیوی برنامه اش باید از هفت خوانِ تایید لباس عبور کنند.

%postname%

لیلا رجبی، ورزشکار پرتاب وزنه کشورمان با استقبال همسرش پیمان رجبی به خانه بازگشت. خسته نباشی خانمِ با غیرت.

%postname%

علی ضیا هم بالاخره اعزام شد. البته چون پسر خوبی بوده و توانسته در دوران آموزشی “نظر مثبت” فرماندهانش را جلب کند، او را از تراشیدن سر معاف کرده اند و قرار است پیش خودشان نگهش دارند!

%postname%

آفرین به بهار ارجمند که با یک عکس ۲۰ پیکسلی هم اعتبار اینستاگرام را بر باد داد و هم هویتِ پریسما را خدشه دار کرد. کار انصافاً سختی بود :))

%postname%

کاریزما و شخصیتِ با پرستیژ و صحبت های شنیدنی و جذاب استاد نصیریان در خندوانه، یکی از بهترین شب های این برنامه در این چند سال را رقم زد. تک تک سخنان و حرف هایشان شنیدنی بود، علی الخصوص آنجایی که رو به رامبد گفت “آدم باید به عهدی که در ابتدای ازدواج می بندد وفادار باشد و هیچگاه نباید آن را بشکند” و رامبد هم سقف را نگاه میکرد و سوت میزد!

%postname%

شقایق فراهانی بالاخره قبول کرد که ضامن وام مریم کاویانی بشود.

%postname%

گویا رضا قرار نیست بیخیال موسیقی و خوانندگی بشود و این در راه بسیار مصمم تر این حرف هاست!

%postname%

گلاره عباسی با این پست تولد مادر عزیزش را تبریک گفت. اینجاست که باید با کمی تحریف بگوییم” دختر کو ندارد نشان از مادر”!

%postname%

سلفی الناز حبیبی و پدر عزیزش در حال تهرانگردی. احتمالاً جنابِ پدر قصد بای بای کردن با دوربین را داشته اند و همزمان دو انگشتِ مبارکشان مشغول نگه داشتن چیزی بوده است. #پوآرو_طور

%postname%

سوال روز؛ این عکس مربوط به کودکی کدام بازیگر عزیزمان است؟
 راهنمایی؛ توپ همسرش را تکان نمیدهد!

%postname%

یاس عکسی جالب از دوران تحصیلش در کلاس چهارم ابتدایی در کنار همکلاسی ها و معلمشان به اشتراک گذاشته است. خودش هم آن پسرک سبز پوش ردیف دوم است.

%postname%

درخواست عکس از آرمین داشتید که به دیده منت، تقدیم شما.

%postname%

خدا را هزار مرتبه شکر حال عمو رضا رویگری خیلی بهتر آن چیزی است که در شایعات این چند روز نگرانمان کرده بود. نه خبری از سکته است و نه ضربه مغزی، فقط یک کسالت جزئی مربوط به ریه وجود داشت که آن هم دارد درمان میشود و مشکل خاصی وجود ندارد.   

%postname%

عکسی زیبا از حامد حدادی و خواهر زاده عزیزش که مشخص است از همین حالا دارد برای قهرمانی در ورزش بوکس آماده می شود!

%postname%

سلفی سام نوری در کنار هستی مهدوی و سارا منجزی در مقابل هتل Novotel فرودگاه امام (ره) پس از ضبط بخشی از فیلم جدیدشان.

%postname%

بازگشت غرورآفرین استاد ارزشمند بانو ملیکا شریفی نیا را به دنیای شعر و ادبِ پارسی تبریک عرض می کنیم. به همین مناسبت و به شکرانه این بازگشت، همگی فردا صبح با لباس های قهوه ای در مقابل خانه شاعران ایران در خیابان دولت تهران گرد هم می آییم و به استادِ عزیزمان ابراز ارادت می کنیم. شما هم بیایید تا در این حماسه حضور بی سهم نباشید!

%postname%

 در کیش هم از این خیابان های مسقف به چتر راه انداخته اند. طبیعتاً در روزهای آینده کوچه ها و خیابان های دیگری مشابه همین را در شهر های مختلف کشورمان شاهد خواهیم بود.

%postname%

روناک یونسی با این سلفی اعلام کرد که در آمریکا در حال گشتن به دنبال خانه است تا سر برج خانه فعلی شان را تخلیه کنند. اگر کسی در کالیفرنیا بنگاهی آشنا دارد، به روناک معرفی کند.

%postname%

پارسا پیروزفر پس از ماه ها غیبت با این اثر هنری اینستاگرام را مستفیض کردند. طرحی که گویا از چهره یکی از حریفان کشتی گیر های ما در شب گذشته الهام گرفته شده است! (همانی که از تشک کشتی تا سواحل کوپاکابانا فیتیله پیچ شد).

%postname%

متین ستوده با این سلفی از بانمک بودن امیرمحمد متقیان خبر داد. او خاطر نشان کرد که تماشای امیر محمد برای مبتلایان به فشار خون مناسب نیست و ممکن است عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

%postname%

توئیت بدون شرح و واضح بهاره رهنما را شاهد هستید. بهاره که اخیرا عضو توئیتر شده، دوست داشت خیلی زود به میزان شهرت و “در چشم بودن” مطلوب برسد و خیلی هم موفق عمل کرد و با چند توئیت هنجارشکنانه، عجیب و سکسیستی کاری کرد که چند روز پیاپی ترند اول تایملاین ایرانی ها در توئیتر باشد و در این چند روز فحش دوران بخورد که مپرس!

%postname%

با این عکس عالی و بانمک از کودکی های بهداد سلیمی عزیز، این شماره را به پایان میبریم. 
یا علی

%postname%

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. برید گمشید مردم تومشکلات معیشتی هستند این ها هم توگشت وگذار کیف خودشون هستند واقعا یکمی هم به فکر مردم باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *