پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

تروریستهای تکفیری فرانسه را به تشدید حملات تروریستی تهدید کردند /تصاویر +۱۸

عناصر داعش با انتشار ویدیوئی تهدید کردند حملات علیه فرانسه تشدید خواهد شد.

 تروریست‌های داعش فیلمی از اعدام دو نفر که به جاسوسی متهم شده‌اند، منتشر کرد و در این ویدئو دو عضو داعش از عامل حمله نیس که شامگاه ۱۴  ژوئیه (۲۴ تیر) به کشته شدن ۸۴ نفر منجر شد، استقبال می کنند.
%postname%
این دو عضو داعش به زبان فرانسه صحبت می‌کنند و مرکز آمریکایی نظارت بر پایگاه‌های داعش  معتقد است این ویدیو در استان نینوا در شمال عراق ، ضبط شده است. در جریان تهدید فرانسه به انجام حملات تروریستی بیشتر، این دو عضو داعش، سر  دو مردی را که به جاسوسی برای فرانسه علیه داعش متهم شده‌اند، از بدن جدا می‌کنند.
یکی از دو تروریست حاضر در این ویدئو خطاب به رئیس جمهور و نخست وزیر فرانسه به زبان فرانسوی تهدید می کند حملات را تشدید خواهند کرد.
%postname%
%postname%
%postname%
داعش روز شنبه مسئولیت حمله نیس را به عهده گرفته و تاکید کرده بود این حمله در پاسخ به درخواست های داعش برای هدف گرفتن کشورهایی که در ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه شرکت دارند، انجام گرفته است. فرانسه در این ائتلاف که به فرماندهی آمریکا مواضع داعش را بمباران می کند، شرکت دارد.
%postname%
%postname%
به اعتقاد کارشناسان به نظر نمی رسد داعش حملات اخیر در فرانسه یا آلمان را مستقیما سازماندهی کرده باشد؛ اما ممکن است عاملان این حملات را تحریک کرده و در صدد برآمده است با به عهده گرفتن مسئولیت آنها تصویر هولناک خود را تشدید کند.
%postname%
%postname%
%postname%
%postname%
%postname%
%postname%
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *