پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

بیرانوند: می‌ خواهم امتیاز باشگاه نفت را به خرم‌ آباد ببرم

علیرضا بیرانوند درباره عملکرد رادو مقابل پدیده گفت: اوایل بازی یک مقدار به دلیل ناهماهنگی با مدافعان دچار مشکل شد، ولی رفته‌رفته به شرایط بازی عادت کرد.

https://static3.jamaran.ir/servev2/2JhOwbYDq6wx/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86%D8%AF.jpg

در خبر‌ها آمده بود با شکایت مدیر برنامه‌های سابق علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان در آستانه محرومیت قرار گرفته به همین منظور و به بهانه بازی پرسپولیس مقابل پدیده گفت‌وگویی با ستاره تیم ملی در جام جهانی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
* آقای بیرانوند در جریان شکایت دوباره مدیر برنامه‌های سابق‌تان قرار گرفتید؟
این موضوع برای دوران حضور من در باشگاه نفت است. من بیشتر از یک میلیارد از این باشگاه طلب دارم. مگر پولی گرفتم که بخواهم حق این آقا را بدهم؟
* درست است، ولی به هر حال ممکن است این موضوع باعث محرومیت شما شود…
من را محروم کنند؟ مگر می‌توانند؟ صد بار از باشگاه نفت به کمیته انضباطی شکایت کردم چرا حق من را نمی‌دهند؟ چرا بازی‌های نفت را ۳ بر صفر نمی‌کنند؟ اگر قرار به محرومیت باشد باشگاه نفت باید محروم شود. من به دادگاه هم شکایت کردم و در چند روز آینده حکم مزایده این باشگاه را خواهم گرفت و شاید امتیاز نفت را به شهرم خرم‌آباد ببرم.
* واقعاً؟ مگر امکان چنین کاری وجود دارد؟
بله، چراکه نه. مثل نقل و نبات امتیاز تیم‌ها در ایران جابه‌جا می‌شود و من هم می‌خواهم نفت را به شهرم خرم‌آباد ببرم. مگر خرم‌آباد چه چیزی کم دارد که نتواند تیمداری کند؟ شهری که ۳ بازیکن در جام جهانی دارد قطعاً لیاقت داشتن یک تیم را هم دارد.
* آن نفر سوم کیست؟
غیر از من و وحید، دنیل ارزانی بازیکن تیم ملی استرالیا که رگ و ریشه‌ای ایرانی دارد هم اصالتاً به استان لرستان و شهر خرم‌آباد برمی‌گردد. خرم‌آباد در جام جهانی ۳ نماینده داشت!
* به هر حال امیدواریم هر چه زودتر مشکل شما و باشگاه نفت حل شود…
من هم امیدوارم مشکل حل شود، ولی اگر حل‌شدنی بود تا به الان این مشکل برطرف می‌شد، ولی متأسفانه مسئولان نفت یا خواب هستند و یا خودشان را به خواب زدند. باز هم اعلام می‌کنم سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید جلوی بازی کردن تیم نفت را بگیرند که تا به حال این کار را انجام ندادند.
* برسیم به بازی مقابل پدیده. برخلاف انتظار بازی را از روی نیمکت آغاز کردی…
بله من به دلیل حضور در جام جهانی دیرتر از بچه‌ها در تمرینات حاضر شدم و اردوی کرواسی را هم از دست دادم و از نظر بدنی هم نسبت به بقیه عقب‌تر هستم به همین دلیل قبل از بازی برانکو با من صحبت کرد و گفت، چون از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداری، بهتر است بازی را از روی نیمکت آغاز کنی. من هم بدون هیچ مشکلی روی نیمکت نشستم و شاهد پیروزی تیمم بودم. انصافاً هم حق رادوشوویچ بود که در این بازی به میدان برود.
بیرانوند: می‌خواهم امتیاز باشگاه نفت را به خرم‌آباد ببرم
* در مورد عملکرد رادو در این دیدار برای‌مان صحبت کن.
اوایل بازی یک مقدار به دلیل ناهماهنگی با مدافعان دچار مشکل شد، ولی رفته‌رفته به شرایط بازی عادت کرد و عملکرد خوبی هم داشت. رادو چند توپ خوب هم مهار کرد.
* پرسپولیس در بازی اول چطور بود؟
بازی خوبی بود. بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. خدا را شکر توانستیم بازی اول که بسیار هم مهم بود را با برد پشت سر بگذاریم.
* با توجه به جدایی چند بازیکن در ادامه فصل پرسپولیس دچار مشکل نمی‌شود؟
نه پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست. این تیم آن‌قدر بزرگ است که هرکس به پرسپولیس بیاید با تمام وجود و با جان و دل برای آن بازی می‌کند. به نظر من این تیم خیلی از تیم پارسال بهتر است به خصوص از لحاظ مالکیت و تعداد پاس.
* برای بازی مقابل فولاد آماده می‌شوی؟
بله صددرصد. از امروز کاملاً آماده دیدار مقابل فولاد می‌شوم، ولی کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *